Bezočna manipulacija javnim mnjenjem

0
571

dss_logo_102_616-300x165Kada se nepostojeći poslovi predstavljaju kao senzacionalni doprinos Vlade razvoju srpske privrede, onda se radi o beskrupuloznoj medijskoj manipulaciji stanovništvom od strane vlasti.

Primeri takvih manipulacija su brojni: : fabrika čipova – najveća investicija u istoriji Srbije, proizvodnja sofisticiranih raketa, arapski tereni za polo na srpskim livadama, pa i „Beograd na vodi“…

Tipičan primer je promocija tzv. „ srpskog Mercedesa“, na čiji je prototip znak „Mercedesa“ postavio lično sadašnji predsednik Vlade. Tada je rečeno da se radi o velikom i važnom danu za Srbiju, velikom i važnom signalu ponovnog rasta srpske industrijske snage, investiciji „Mercedesa“ u Srbiji, da je taj autobus ponos Srbije, da će se prodavati u svim zemljama regiona…da će ugovor o poslovno-tehničkoj saradnji Ikarbusa i Mercedesa biti potpisan do kraja marta…

Danas, pet meseci kasnije, jasno je da se ne radi o investiciji „Mercedesa“, autobusi se ne sklapaju, niti je potpisan ugovor, niti je izvesno da će ikada biti potpisan, jer će da se zaključi tek ako se pojavi makar jedan kupac „srpskog Mercedesa“. A do sada – nije!

U 18. veku privide napretka, „Potemkinova sela“ gradio je knez Potemkin da bi zadivio i prevario vladarku, caricu Katarinu II.

Danas u Srbiji vladari stvaraju privide da bi zadivili i prevarili narod.

DSS

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime