David Ljubenović: Od klinačke priče do spotova sa milionskim pregledima

0
5096

david_ljubenovic__6__naslovnaDavida Ljubenovića mlađi Kragujevčani znaju kao klinca koji je repovao u Domu omladine i fotkao rođendane i svadbe, a onda je nastao sa kragujevačke scene i vrlo brzo pojavio se na mnogo većoj, onoj estradnoj. Istini za volju, na sceni ga nećete videti nikad, ali njegove spotove na YouTube-u gledaju milioni. Direktor je produkcijske kuće DaVideo.

Njegov upliv u biznis krenuo je još dok je kao klinac repovao i nastupao na lokalu, uglavnom u kragujevačkom Domu omladine. Tada je sam radio pesme i snimao spotove. Priča je krenula da se širi kada je vizuelizaciju počeo da radi za za neke svoje kolege, takođe uglavnom poznate na lokalu u svojim sredinama. Onda je počeo da se bavi fotografisanjem 18. rođendana, od čega je prikupio novac i uložio ga u opremu da bi krenuo da fotka i svadbe. Sa jednim drugarom je otvorio foto studio Wedding solution. Život na relaciji Kragujevac-Beograd bio je svakodnevnica par godina kada je naš sagovornik rešio da snimanje spotova podigne na viši nivo i gađa epicentar estradnih zbivanja – ultra poznate ličnosti domaće muzičke scene. Kasnije se preselio u glavni grad. Najpopularniji pevači poput Ace Lukasa DaVideo timu su poklonili poverenje i striktno ga se drže. Nezahvalno je nabrajati, tu su, između ostalih, i Ana Kokić, Milica Pavlović, Grandovi pevači, Sandra Afrika, Vuk Mob, MC Stojan…

david_ljubenovic__7_David je direktor produkcijske kuće DaVideo koja kreira spotove sa milionskim pregledima na YouTube-u. Isprva je sve radio sam, osmišljavao svaki segment, snimao, montirao, a sada je to postala jedna ozbiljna priča iza koje stoji tim od dvadesetak ljudi, gde svako ima svoje zaduženje u procesu rada. Posao je stresan, haotičan, nepredvidiv, ali zanimljiv, kaže David. Takav tempo mu i odgovara. Saradnja sa muzičarima znači da ne postoji klasično radno vreme, ni pristojno doba kada se zakazjuju sastanci, telefon stalno zvoni. Pevači donesu pesmu i ponekad tačno znaju šta žele, a nekad na ideji o kompletnom vizuelnom identitetu rade sa DaVideo timom. Snimanja mogu da traju po 12 sati ili dva dana, a naročita poslastica su detalji poput paljenja automobila, simuliranje eksplozija…

Da Vas podsetimo:  Zanimanja koja odumiru: Niko ne želi da bude obućar i bravar

Naš sagovornik kaže da je reč o zatvorenom krugu ljudi koji se i privatno druži, zajedno izlaze u provod, idu u bisokop, te svima odgovara da snimanje protekne u što ležernijoj atmosferi, ali naglašava i to da bez uzajamnog poštovanja nema dugoročnog posla. Na početku je svima bilo čudno kad se na sastanku pojavi dvadesetogodišnjak, a neki klijenti duže su na estradi nego što on ima godina. Kvalitet ispliva i bude primećen, pročuje se, vidi se, to se desi pre ili kasnije, kaže David.

david_ljubenovic__1_Van posla, David je ili hiperaktivan ili lenstvuje do toga da mu je teško da se pomeri. Voli da provodi vreme u studijima svojih kolega, vozi automobil noću po gradu, sluša muziku i zavisnik je od Instagrama. Ako je u stanu, ritual su nargile. Repovanje koje je nakad bilo hobi, danas je zamenio izlascima, voli RNB žurke, splavove… Kad je okružen svojim društvom nezaobilazna je rečenica „Davide, uozbilji se“, a nepoznata sredina ga pretvara u stidljivijeg povučenog tipa, mada okruženje njegov stav obično protumači kao odraz arogancije i navikao je, kaže, da ga okarakterišu antipatičnim na prvi pogled.

 

Jovana Mladenović

www.infokg.rs

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime