DVOSMISLENA KAMPANJA: Obradović muškarcima kaže “da”, Sanda zmijama tera na glasanje

0
1390

dveriDveri-DSS zvanično imaju najčudniju predizbornu kampanju. S jedne strane Obradović crta Čiča Glišu i muškarcima kaže “da”, dok Sanda Rašković Ivić i DSS zmijama teraju građane da glasaju.

Koga su Boško Obradović i Sanda Rašković Ivić angažovali da im radi uvrnutu predizbornu kampanju, nikome trenutno nije jasno.

Na samom početku, Borško Obradović, predsednik Dveri i drugi na listi Dveri-DSS, započeo je predizbornu kampanju crtežom Čiča Gliše i njegove porodice. Obradović tvrdi da je to što za njega znači “sreća”.

Obradović je nadmašio samog sebe sa plakatima preko kojih poziva muškarce da kažu “da”.

Zbog čega bi muškarci Obradoviću trebalo da kažu “da” i zbog čega se stvara utisak da bi ženama trebalo da se kaže “ne”?

Ti plakati bili su deo kampanje Dveri povodom uvođenja obaveznog vojnog roka. Međutim, poruka koju Obradović šalje sa natpisom “Da muškarci” otvorena je za interpretaciju.

S druge strane, Sanda Rašković Ivić preko omladine Demokratske stranke Srbije zmijama tera građana za izađu na glasanje.

Omladinci DSS-a organizovali su u beogradskoj opštini Stari Grad akciju pod sloganom “Izađi na izbore! Neće zmija da te ujede”. Jedan omladinac šetao je sa zmijom oko vrata.

Teleprompter

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime