Izmišljeni intervju

0
941

Po svim istraživanjima SNS je na „oko 50%“, ponekad čak i 52%, a istraživači tvrde da na ovaj rejting ne utiče ni navodni rast SRS. Kako to objašnjavate?

rsz_dsc01863-optimizedPa, od prošlih izbora rejting SNS je na neki način zakucan na njihovom tadašnjem rezultatu od 48%, sada smo samo dodali pretpostavljeni doprinos PUPS i došli smo do 52%. Jednostavno, ništa ne utiče na glasače SNS.

Nema penzionera koji su se eventualno naljutili na SNS zbog toga što im je smanjio penzije?

Nema, našim penzionerima penzije su zapravo mnogo manje bitne nego što ljudi misle. Oni su očarani time koliko Vučić radi i kakav je bio student (prosek iznad 9), tako da o penzijama mnogo ne razmišljaju.

Izgleda da ni neostvarena obećanja o ulaganju 3,5 milijardi dolara u Beograd na vodi ili obećanje o profitabilnoj Železari Smederevo takođe ne utiču na birače?

Ne, kad birači SNS čuju premijera koji najavi vatromet za koji mesec i kaže kako čestita građanima Srbije novi uspeh vlade, obećanja se momentalno zaborave. Ne treba biti namćor, važne su dobre namere vlade, a to svakako postoji.

Da li ste vi radili istraživanje javnog mnjenja koje je pre neki dan pominjao premijer?

Zašto pitate?

Pa bilo bi korisno da znamo ko radi istraživanja za stranke kako bi mogli da procenjujemo njihove rezultate.

Ne vidim vezu.

Ako vi radite za SNS, a predviđate pobedu SNS i kažete da je moguće da dobiju i više nego 2014, te dve stvari bi mogle biti u vezi.

A nikako. Ne mogu vam, doduše, reći za koga radimo istraživanja jer je to poslovna tajna.

Svesni ste da kada objavite da je neko stabilan na rejtingu od 50% da tako utičete na birače?

Da Vas podsetimo:  Ekonomski imunitet na korona virus

Svesni smo, ali to vam je deo paketa. Birači bi, da su malo pronicljiviji, mogli da vide da se ovi naši rezultati ne mogu nikako proveriti i da bi u skladu sa tim trebalo da ih posmatraju. Kod nas nema nezavisnih istraživanja, nema javnosti rada agencija za stranke, nema agencija koje konkurišu jedna drugoj tačnošću predviđanja. Sve je prosto verovanje na reč, ne postoji bilo kakav način da se rezultati provere, niti se bilo ko time bavi.

Pa kako onda da gledamo na istraživanja?

To vam je jednostavno PR. Tačnije, ono što se iznosi u javnost je PR. Mi imamo neke rezultate istraživanja, ali oni su, s jedne strane neprecizni, a sa druge nikada ih ne saopštavamo javnosti. To bi narušavalo interese naših klijenata. Sve što se od nas traži je da za javnost izjavimo da klijent ima velike šanse za dobar rezulatat, a da su konkurenti loši.

Business as usual?

Naravno.

vladimir_milutinovic_dv12-635x300-250x180

Vladimir Milutinović

dvogled.rs

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime