Kako se kotiraju političari na Facebooku – Karić najpopularniji

1
292

Zvanična Fejsbuk analiza pokazuje da predsednik BK grupe i lider Pokreta snaga Srbije ima 2,5 puta više pratilaca od svih političara i stranaka u našoj zemlji, prenosi list Blic.

Bogoljub Karić je po popularnosti daleko ispred svih srpskih političara i stranaka! Ovo je činjenično stanje na koje jasno ukazuju analize najpopularnije društvene mreže Fejsbuk, a koje nedvosmisleno govore da je predsednik BK grupe, lider Pokreta snaga Srbije i uspešni srpski biznismen po broju pratilaca iza sebe ostavio SRS, Dveri, Aleksandra Vučića, SNS i Dragana Markovića Palmu, odnosno da od najbližih konkurenata ima čak 2,5 puta više fanova!

Ovaj list navodi da se u zvaničnim podacima navodi da je u poslednjih mesec dana stranica Bogoljub Karić dosegla do čak 1.233.728 korisnika i to s tendencijom rasta.

Analitičari sa mreže Marka Zakerberga su istakli da je najviše fanova među osobama starosne dobi od 35 do 54 godine, odnosno među ljudima koji su u punoj radnoj snazi.

Baš u prilog poslednje navedenom valja dodati da je Karićevu kompaniju „Dana holding“ po drugi put zaredom prestižni londonski magazin „World Finance“ uvrstio među 100 najuspešnijih kompanija na svetu.

U toj planetarnoj eliti mesto zaslužuju samo najbolji čiji menadžment predstavljaju ljudi vizionari koji utiču na ekonomsku politiku, a Karić se nametnuo poslovnim uspesima u državama bivšeg SSSR, EU i Ujedinjenim Arapskim Emiratima, te uvođenjem napredne smart tehnologije u građevinarstvu radi poboljšanja kvaliteta života.

Takođe, važno je napomenuti da „Dana holding“ u pomenutim zemljama zapošljava više od 50 odsto stručnjaka koji dolaze iz Srbije.

Bogoljub Karić u svojim objavama na društvenim mrežama upravo apostrofira realne poslovne rezultate, argumentujući ih snimcima i fotografijama. I ne zaobilazi da istakne važnost porodice i njihovu podršku u svemu što je uradio.

Ništa ne uspeva kao uspeh. Predstavljanje uspeha je magnetični razlog da bude prisutan u vidnom polju građana i da se o njemu govori. Ljudi vole da vide uspešnog čoveka. On se predstavlja kao ličnost koja u svakom trenutku može da se okrene i prema politici i da bude prihvaćen. Njegove poruke o jedinstvu porodice su važne, jer ako je nešto propalo ovde u kriznim vremenima, onda je to porodica. Ona tradicionalna je bila na isteku, nova se nije formirala i stvorila se praznina koju treba ispuniti dobrim primerom, što on čini – objašnjava sociolog Ratko Božović.

Ljudi se prepoznaju u njegovom uspehu

Psihoterapeut Zoran Milivojević ima svoje viđenje povezanosti tolikog broja ljudi s Bogoljubom Karićem na društvenim mrežama:

I priča o porodici i priča o uspesima privlače ljude u interakciju s njim. Porodične vrednosti su malo zastupljene u medijima, tu i tamo kad se priča o natalitetu, krizi porodice, deci ili dečjim dodacima. Sigurno da ta tema ima svoju publiku koja želi da se više o tome govori, što on čini. Drugi momenat su uspesi. Karići su bili i ovde uspešni, pa se ta priča nastavila, ali o tome ne znamo mnogo, a ljudi su radoznali. Bogoljub Karić je čovek koji gleda na duži rok, ima određene političke ambicije, a narod zanima da počne da ponovo radi ovde. Ne izigrava intelektualca, on je običan čovek koji je uspeo, i ljudi se u tome vide. Oni koji su nezadovoljni postojećom garniturom na vlasti, a u opoziciji ne vide program koji bi mogao da dovede do obnove Srbije – možda to vide u njemu.

Reultat istraživanja: „On je spas za domaće preduzetnike“

Prof. dr Jozefina Beke-Trivunac, ekonomista, ukazuje na važan segment koji povezuje narod s Karićem.

Druženje sa uspešnim i bogatim ljudima povećava veru u sopstveni uspeh. Mnogi još nisu zaboravili Mobtel i posebno BK TV. Važno je ukazati i na sledeće dve okolnosti koje spontano podstiču interesovanje za Bogoljuba Karića. Prvu, da on ima harizmu preduzetnika koji je posvećen porodici i svojoj zemlji, i drugu, da je više puta javno u poslednje dve godine upozoravao na to da je, ako već postoje namere da se izvrši određeni nivo subvencija i daju nepovratna sredstava kao podsticaj za otvaranje svakog radnog mesta, to pravo ne ukine stranim vlasnicima kapitala već da se sa njima izjednače domaći, koji bi sigurno na jedan domaćinski i kvalitetan način znali da povećaju nivoe svoje proizvodnje i da zaposle veći broj ljudi – naglasila je i dodala: Neobično je da danas BK kompanija radi i gradi po celom svetu i da ima takav uspeh što je retko za naše biznismene na međunarodnom planu, a da će u Srbiji, i pored najavljenih brojnih projekata i ponuđenih najboljih uslova, pre graditi turske kompanije nego BK grupa. To je zaista jedna nepoznanica zašto i pored podrške ove vlasti ne uspevaju da dobiju poslove. Kao da se neko plaši rada i prisustva BK kompanije.

Izvor: gradjanin.rs / blic.rs

1 KOMENTAR

  1. Trenutno,u Srbiji su lopovi naj popularniji,a ovaj novinar bi za pare i hitlera rewklamirao,što govori i o novinarima,koji su toliko nisko pali,da će ih jednoga dana kada narod uzme pravdu u svoje ruke,sve pohapšsiti zbog širenja lažnih vesti.

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime