Ko će pre u zatvor?

0
886

informer

Da su perjanice i udarne pesnice vladajućeg režima, “Informer” i “Kurir” za bilo kog u Srbiji pisali ono što danima pišu o sebi – organi istrage bi odavno zakucali na pendžer prozivanih, a znajući, koga “Apsaner” i “Poni ekspres” prozovu, ćebe, pa pravac 29. novembar, ili direktno u Bačvansku?!

Dragan J. Vučićević i Aleksandar Rodić bili bi, naravno, odavno – uhićeni!

Jer, ovo što se danima događa na relaciji “Informer” ,DJV-a (Dragana J. Vučićevića) i “Kurira”– AR (Ace Rodić i oca mu – R.R. (Radisava Raje Rodića) nije zabeleženo u pisanoj štampi od Gutenberga do danas, kad je u modi “kopi-pejs” novinarstvo?!

Dakle, bratoubilački novinski rat između medijskih štampanih uzdanica naprednog režima, “Službenog glasnika” IFORMER DJV-a i “lažovskog i pljačkaškog” “Kurira” Aleksandra Rodića čini se doživljava svoj kreščendo.

“Informer” i njegov glodur trenutno, čini se, u ponedeljak 15. decembra leta gospodnjeg 2014., godine na izdisaju, poentiraju na prvoj stranici:

Nadnaslov: Udar na “Medijsku mafiju”

Naslov: RODIĆ POD ISTRAGOM!

Podnaslovi: Nadležni ispituju umešanost gazde “Kurira” Aleksandra Rodića u pljačku državnih banaka; o Istražuje se i njegove (valjda Rodićeve?) veze sa Bogićevićem, s kojim je 2011. tajno kupovao “Politiku” i “Novosti”…

Onda, na unutrašnjim stranicama, valjda da bi više doakao Rodićima, Dragan J. Vučićević, koristeći po svom običaju, svog navodnog, mahom nepostojećeg i izmišljenog insajdera i neimenovani izvor blizak Rodiću(?!) – obelodanjuje da “Apsaner” saznaje da se A.R. (Aleksandar Rodić) navodno hvali da ga “štite najmoćnije ambasade”, da se redovno sastaje sa Kirbijem, Devenportom, i da oni neće dozvoliti ni istragu protiv njega i “Kurira”, a još manje nekakvu optužbu…

Nekako skromnije nego prethodnih dama, valjda zbog vikenda, u ponedeljak, 15. decembra, u provincijskom izdanju, i “tek na 7. stranici”, “Kurir” objašnjava:

Nadnaslov: Evo zašto laže urednik SLUŽBENOG GLASNIKA

Da Vas podsetimo:  Sto miliona za medije koji prepisuju, lažu, sprovode hajke i slave vlast u Pančevu

Naslov: INFORMER NAPADA PO NALOGU VLASTI, HOĆE DA UĆUTKAJU KURIR

Podnaslov: Režimski novinar Dragan J. Vučićević dobio je nalog od pojedinaca iz vlasti da napadne naš list samo uazo što kritikuje predsednika Srbije (dakle Tomislava Nikolića?, primedba urednika), Vladu i njene ministre.

(Dobro, da pitam: jel se u Vladu ubraja i A.V? Ili je Vlada Srbije jedno, a PPV drugo?!)

inform

Ali zato, dan ranije, u nedelju 14. decembra, dan kad “Informer” zbog subotnjeg dvobroja, ne izlazi, na stranici 8, “Kurir” konstatuje:

Nadnaslov: PLAĆENIK radio najprljavije poslove za šefove

Naslov: VUČIĆEVIĆ PO NALOGU TAJKUNA NAPADAO I VERICU BARAĆ

Podnslov: Bez stida: Urednik “službenog glasnika! Informer svojevremeno u dnevnom listu “Pres” satanizovao predsednicu Saveta za borbu protiv korupcije.

(Ops: Ovo je tačno, ali je i “Kurir” prećutao izveštaj Verice Barać o korupciji u medijima, o sprezi tajkunskih para, marketinških agencija i uređivačke politike…Jer, osim “Svedoka” koji je preneo kompletan izvešta Verice Barać i, nešto docnije “Politike”, svi ostali mediji su ćutali kao zaliveni.

Mogao bih dugo da, ređajući samo naslove sa prve strane “Informera”, ili “Kurira” da uveseljavam čitaoce, ali vikend izdanje Informera (subota – nedelja, 13.-14. decembar) zavređuje bar pozornost:

Nadnaslov: BRUKA Tužilaštvo štiti plačkaša državnih banaka

NASLOV: Miljko, Rodić je uradio isto što i Bogićević i Perčević! Šta čekaš?

“Kurir”, subota, 13. decembar

Nadnaslov: Tajkunski plaćenik

Naslov: Mišković kupio Vučićeviću kuhinju, šporet, televizore…, hondu CR-V

Informer: Dan ranije, petak 12 decembar

Nadnaslov: Specilajni tužilac ignoriše dokaze da je gazda “Kurira” pokrao državu

NASLOV: Miljko, da li je Rodiću dozvoljeno da pljačka milione iz državnih banaka?!

Kurir, petak, 12. decembar

Nadnaslov: KRAJNJE VREME, državo istraži da li je režimski novinar učestvovao u velikoj pljački

Da Vas podsetimo:  Mladi hoće direktnu isporuku dobrih vesti u zabavnom formatu

Naslov: VUČIĆEVIĆU, OBJASNI GDE JE NESTALO 16 miliona evra?

Podnaslovi: BAHATO: Kada su ugašene novine Pres, na čijem čelu je bio Dragan J. Vučićević, sadašnji vlasnik “službenog glasnika” Informer, njihovi vlasnici ostavili su za sobom ogromne dugove i neplaćene poreze

Informer, 12. decembar:

Nadnaslov: “Kurir” opljačkao Srbiju

Naslov: Ješić: Rodić od države uzeo 3.000.000 evra, i nije vratio ni dinar

Podnaslovi: Zbog pljačke državnih banaka već su uhapšeni Antonić, Perčević i Bogićević;

o Državo, ko štiti Aleksandra Rodića?

Informer, sreda 10. decembar.

NASLOV: Državo, pod hitno istraži lopovluke Rodića i “Kurira”

Podnaslov: Za koliko je ovaj čovek oštetio Razvojnu banku Vojvodine? o Kako je i po čijem nalogu otimao “Novosti” i “Politiku”? o Kako je nezakonito preregistrovao “Kurir”? o Kakve su njegove veze sa pljačkašima “Azotare”?

Informer, utorak 9. decembar 2014.

Nadnaslov: Žuti biznisi Aleksandra Rodića

Naslov: Pajtić i DS drže “Kurir” preko RBV

Podnaslovi: Kurir pre 2012. od Razvojne banke Vojvodine dobio milionski kredit koji do danas nije vraćen! o Rodić sada od države traži da mu otpiše ovaj dug!

Informer, ponedeljak 8. decembar 2014.

Nadnaslov: Bogićević poslao poruku iz zatvora:

Naslov: Gazdi jednih novina dao sam 1.000.000 evra

Nadnaslov: Ko o čemu “Kurir” o poštenju

Naslov: RODIĆU, BANDO ŽUTA

Podnaslovi: Aleksandar Rodić 2012. od DS uzeo silne pare da bi napadao SNS o “Kurir” glumi nezavisno novinarstvo i velikog kritičara politike DS, a od Pajtića godinama uzima milione o Tako su samo 16. jula 2014. dobili 2,2 miliona dinara za fantomski projekat “Kurir Vojvodina”

Informer, dvobroj, 6. i 7. decembar

Nadnaslov: Mračne tajne gazde “Kurira”

Naslov: Rodiću, Mi nismo lopovi, a ti?

Iako je ovo bruka za posrnulu novinarsku profesiju, možda je na neki način dobro za budućnost i opstanak štampanih medija na ovim prostorima. Uz to, čini mi, a osećaj me ne vara: da su ovog puta sa svojim informacijama o drugoj novini i “Kurir” i “Informer”, ma kako to nelogično izgledalo, u pravu!

Da Vas podsetimo:  Brajtbart tvrdi da čovek koji napada Jugoslava Ćosića ne radi za njih

Jasno se vidi, iz tekstova kojima obasipaju javnost, da je država nekim novinama majka, a većini maćeha.

Dugo sam razmišljao, zašto se nova vlast uvek osloni i oslanja na takve ljude? LJude koji nemaju ni čast ni obraz, koji pre imaju đon?

LJude koji su za šaku dinara spremni da pogaze sve kanone žurnalistike, sva pravila od Gutemberga do danas?

Istovremeno i ljudi koji će, uvek kad zagusti, opet promeniti dres zarad interesa novog tajkuna, novog centra moći, ili političke stranke?

Ubeđen sad da će takvu sudbinu, pre svega od “Kurira” i “Informera” doživeti upravo Srpska napredna stranka?

Preterujem?

Pa, pogledajte kako su prošli “žuti”?

Dobro, ali to nije odgovor zašto se vlast uvek oslanja na takve ljude koji nemaju ni svoje mišljenje, ni profesionalnost, ni strah od Boga?

Prosto?

Samo takvi nikogovići mogu u medijima po nalogu trenutnih gazdi da izmišljaju afere, da pakuju lažne optužnice, da bezrazložno pravdaju glupe poteze vlasti… Jer, oni dugi, a verujte mi ima i njih, takav podanički odnos prema gazdama, ili vlastodršcima nikad ne bi prihvatili…

Bez obzira na cenu koja nije mala…

Zato, ako i sad, neki centar moći u Srbiji, a zna se da su to ili Vučić ili Kirbi i Devenport, odluče da prekinu bratoubilački rat “Kurira” i “Informera” bila bi to velika šteta.

Za srpsko novinarstvo.

I SRBIJU.

Vladan Dinić

Ceopom / Izvor: Svedok

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime