Paklene vrućine vam remete san? Evo kako da lepše i brže zaspite

0
405

13518-krevet-san-spavanje-580x0Budući da su vrućine nesnosne, donosimo vam nekoliko saveta kako da se izborite sa njima i ne dozvolite da vam remete san.

Letnje vrućine utiču na san, a sunce preko dana još više iscrpljuje. Budući da je leti teže zaspati, neke stvari pre odlaska u krevet treba izbegavati.

Vežbanje je važno za zdravlje i može da san učini kvalitetnijim. Ipak, nemojte da vežbate bar tri sata pre planiranog odlaska u krevet. U suprotnom, temperatura tela raste, rad srca se ubrzava, pa će telo biti puno energije. Za vežbanje izaberite neki drugi deo dana.

Istraživanja su pokazala da boravak pred monitorom ili televizorom otežava san. Elektronski uređaji leti dodatno zagrevaju prostor i onemogućavaju proizvodnju hormona koji podstiče san.

Kao i vežbanje i topao tuš ili kupka mogu da vam pomognu da zaspite. Ali ako se tuširate ili kupate neposredno pre odlaska na spavanje, to uradite barem sat vremena ranije i dopustite da se telo samo ohladi pre odlaska u krevet.

Leti je važno da unosimo dovoljno tečnosti, ali to ne treba raditi sat ili dva pre nego što krenete na spavanje kako tokom noći ne biste svaki čas išli u toalet. Takođe, izbegavajte i da u krevet idete žedni, da se usred noći ne biste budili zbog žeđi.

Što god da radite, ne ostavljajte to za noćne sate, jer tako naprežete mozak i terate ga da radi. To izaziva nepotreban stres, pa nećete moći brzo da zaspite.

Uzbudljiv psihološki roman ne bi trebalo da čitate neposredno pre spavanja. Razbudiće vas, a čak i ako prestanete s čitanjem, telo neće moći brzo da se opusti. Stoga čitajte nešto dosadno pa ćete vrlo brzo zaspati.

Da Vas podsetimo:  Rešite se paučine u vašem domu jednom za svagda

Dnevno.rs Foto: Pixabay.com

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime