Pink priznao da svesno prenosi laži

0
533

PinkPokret Dosta je bilo tužio je Višem sudu u Beogradu televiziju Pink zbog očiglednih i lako dokazivih laži o Saši Raduloviću i forsiranja jedne od omiljenih priča premijerovih blatoida o navodnim prevarama u stečajnim postupcima, koja je odavno oborena na sudu. U odgovoru na tužbu televizija ne spori da je u pitanju laž jer se distancira od pisanja “Informera” koji je prenosila.

Ko bi mogao i da pretpostavi da će na sudu, manji od makovog zrna, Pink tvrditi da se “ne pridružuju” tvrdnjama koje su kampanjski i integralno čitali u svim svojim vestima.

Zastupnik Pinka tvrdi da ova tv nije kriva jer je “samo” prenela ono što Informer tvrdi i u odgovoru na tužbu kaže Pink se “ni na koji način nije pridružio predmetnim informacijama s obzirom da su se tuženi u potpunosti distancirali od autentičnosti objavljenih informacija”.

2016-08-21_063340

Licemerno je da se jedna od dve udarne propagandne mašine, koje premijer uvek simultano koristi da bi napadao pokret Dosta je bilo i Sašu Radulovića, pred sudom pravda odricanjem od odgovornosti za prenošenje druge. Ovo je primer priznanja nezakonite i brutalne zloupotrebe nacionalne frekvencije u propagandne svrhe bez obzira na istinitost. Istovremeno, ovo je i vrlo jasno priznanje postojanja redovne medijske prakse koja razara ne samo medije, nego i političku scenu. Medije razara jer visokotiražni blatoidi simultano objavljuju naručene laži, a političku scenu jer diskredituju sve osim jednog političara.

Pinkova odbrana je zanimljiv dokument koji pokazuje način na koji funkcioniše propaganda premijera, ali i priznanje da se ono što dođe iz drugog premijerovog blatoida ne proverava. Simbioza dva blatoida je pojačana činjenicom da se na Pinku mnogo puta prenosi ono što dolazi iz Informera. Postupa se kao sa važnim vestima. Jer, samo se važne informacije prenose u svim informativnim emisijama, integralno, bez skraćivanja i uz dodatnu video podršku, kao što je to Pink radio sa tekstovima iz Informera od čije istinitosti se sada ograđuju i za koje ih je pokret tužio.

Da Vas podsetimo:  Ne Ćirilica, već Srbska Azbuka!

Premijer vlada zahvaljujući potpunoj i plaćenoj kontroli tiražnih blatoida. Razrađena propagandna šema blaćenja političkih protivnika je da priču kreiranu u propagandnom štabu, u kome sede i vlasnici blatoida, skoro po pravilu objavi prvo Informer, a zatim Pink emituje pet puta tokom dana. Ova šema primenjuje se na sve političke protivnike premijera, kritičke novinare, nevladine organizacije i predstavnike nezavisnih kontrolnih tela.

Premijer je najtiražnije medije pretvodio u političke poluge koje nemaju informativnu ulogu zbog koje su dobili nacionalnu frekvenciju. Da bi se prekinula ova praksa nisu dovoljne samo tužbe pokreta Dosta je bilo, ni presude sudova. Potrebno je da reaguju sami novinari jer im se nameću priče za koje znaju da ih ne smeju proveravati, nego samo preneti doslovce. Potrebno je da se regulatorno telo Savet za štampu pozabavi ovim fenomenom. Takođe, REM, kao regulatorno telo za elektronske medije, ima obavezu da počne da radi posao za koji ih građani Srbije plaćaju i da ne dozvole političku zloupotrebu ni jedne nacionalne frekvencije.

Pokret Dosta je bilo će u Skupštini pokrenuti pitanje odgovornosti REM-a za nedvosmislenu zloupotrebu nacionalne frekvencije u svrhu propagande vladajuće stranke i blaćenje političkih protivnika emitovanjem laži.

dostajebilo.rs

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime