Po prvi put ne lažem i ne obmanjujem narod!

10
1759

Ama, nije bilo potrebe da nam to govoriš. Znali smo da si nas do danas lagao i znamo da sada govoriš istinu. Hvala Bogu! Gresi će ti biti oprošteni, jer eto, Aco, rešio si da konačno budeš iskren prema svom narodu.

10 KOMENTARA

  1. Naša vlast se pokazuje kao izuzetno senzibilna kada je u pitanju izgovorena reč i posledice koje ta reč može da izazove. Nažalost, samo kad su tuđe reči u pitanju.Ali, kad predstavnici vlasti javno opanjkavaju građane svoje ili drugih država, vlast ne uviđa baš nikakvu vezu između svojih reči i nedela koja one mogu da izazovu.

  2. ТРАГАЊЕ КРОЗ ВРЕМЕ – РЕЗИМЕ

    Овај обиман текст, као што се може видети, писан је у време када су се збивања догађала са покушајем да им се прикључи и по неки закључак. Није писан да би се иза тога овом писцу приписала икаква слава. Он то није ни очекивао, Циљ је био да побуди људе и сами, али трезвено, прво о себи, па онда о другима говоре и пишу.
    Често се враћао на људску заједницу посматрану у контексту са другим (сличним) живим бићима, Њихово устројство, законитости живљења, борба за опстанак и наставак врсте, а човек је увек трагао о свом настанку, али и градио људску заједницу онакву како се то наметало, а развија и филозофију живљења..

    Оно што се људском друшву догодило и догађа, увек се кретало од простог ка сложеном. Истражујући открива претка и његов начин живота, па тај период описује као првобитну заједницу и настави тако да их дели кроз време.

    Тај процес се отквива у заоставштини, које су претци остављали иза себе, али је много важније, како су то схватили и како су иза себе остављали нова сведочанства за будућа поколења. Ово друго је често било кривотворено и подешавано за потребе наредног процеса, којег су градили.

    Ово размишљање иде у том правцу да упрости (усложено) посматрање и наведе мислиоце да му се, или придруже или га одбаце, а он не жели никакву славу од тога.
    Оно што је историјски приказано и откривено о људској заједници показује да је човек увек остављао иза себе траг, како је у својим рукама имао неко оружје за борбу. Али се може утврдити да је то оружје више намењено за борбу у сопственој врсти, док је према другим живим бићима примењивао друга средства, да би их отерао. Оружје је било у руама „вође“, ратника и тако се градио фетиш „великог вође“ – предводника.

    „Предводник“, у свим временима, оставља иза себе траг и увек је изнад себе имао – невидљивог, коме се он, а и остали поданици клањају. „Предводник“ је одређивао услове и правила понашања, првенствено према њему, и међусобно. Да би га слушати гради читав систем којим се служи.

    Да не улазим у то како је настао човек, Послужимо се основним подацимо и како је то неко други, а и у друго време поделио.
    Пођимо од Првобитне заједнице. Истраживања нису дефинисала њен почетак и време њеног трајања, али је то време одредило период неке цивилизације предака. Подаци говоре да је то време обележило време идолопоклонства, које се, како то можемо закључити, задржало ту и тамо. Прво је основна заједница имала свог идола. Касније се догађа па им се намеће заједнички идол, са бројним „учитељима“, и веома распрострањегог сујеверја. То време бележи мали број успешних, који су се мерили богатством и веома велики број примитивних, заосталих сиромашних и убогих.

    Развојни процес, који је дуго трајао, идола претвара у „божанство“, које сада постаје невидљиво. Настаје период многобоштва, али је свака већа људска заједница имала своје „Богове“, којима се клања и које призива у својим молитвама. То обележи духовно стање човека у дужем периоду.

    Још у време многобоштва, умни човек, незадовољан оним око себе, покреће и окупља следбенике износећи им своју „филозофију“, са јединим циљем да се ослободе угњетавања, сачува живот, одржи врста и живи слободно. Нова филозофска мисао је задржала једног „Бога“ у свом лику, негде где се неће никада видети, и код једног дела људских заједница то назваше једнобоштвом. Али су међу собом одабрали најзаслужнијег и прогласише га „Богочовеком“. Иза тога, зајслужније следбенике прогласише свецем, и тако стварају нову филофофију живота после смрти. Да би се „Светац“ задржао за вечита времена, вратише се у период идолопоклонства. Сада се код многих заједница појављује уоквирен „светац“ како га је ондашњи уметник овековечио (или нови измислио), па се данас на модерној фотографији сачувао лик „свеца“ из новог времена. Ако су сачуваним и филмови о њему, гледамо покојника, оживелог али на филму.. Савремена средства омогућавају да се сачува глас и њихове поруке.
    Учење је привукло многе следбенике и са појавом новог учења, долази до жестоког отпора присталица старе и нове вере, а тиме се у садашњем времену обележава одређена цивилизација.

    Сада, када те периоде и њихова обележја, повежемо. као низ, без јасних граница почетка и краја, и то представимо као: Идолопоклонство, Вишебожанство (многобожанство), Једнобожанство, а како је у свакој од тих перопда задржано Идолопоклонство, највероватније, са садашњим стањем људског поимања, остао је и даље да се клања сваком „идолу“ од кога му зависи живот. Тако је човек остао образовани примитивац са свим атрибутима који га таквог представљају.

    Оваква филозофија живота задржала је односе и понашање човеку, доста слично сродним живим бића, других врста. У питању је право на присвајање и тако у свим досадашњим поделама остало право јачега у присвајању
    То правило односа међу јединкама, заједници нижег реда до држава у њеним границама, а затим између великих или мањих држава, па све до односа великих удружених држава и савезе држава. За ове односе у једном свом излагању Ален Бадју, француски филозоф ће рећи: „Капитализам је болест човечанства“. Он је остао веран комунизму иако је у 20.веку он доживео пораз, а он и даље остаје веран. Разлог он налази у „Манифесту комунистичке партије“: еманципација и једнакост у друштву на супрот дикататури приватне својине која је разорила друштво. Где је сва моћ у рукама мале групе олигарха, коју опслужују банкари и политичари – наводи Ален. Такав систем створио је свет за који многи кажу „без праве будућности“, са два Светска рата, а рат и данас траје, и погађа многе делове света.

    Многи су опчарани овим системом капитализма јер је он развијо преивреду увек следећи сопствена правила. У садашњем времену је изнедрио веома богате и моћне државе. Многи су опчињени њима као мала деца, без много размишљања. Та опијеност и аутизам код многих је разумљив у овом времену, када је она друга хипотеза поражена, па у тим дивљачким односима, људи као да су заборавили и занемарују правду. Ален наводи да је „капитализам изграђен на суштинској неправди“, полазећи од тога да је богатство у рукама шачице људи. „Током кризе која дуго траје један осто становништва наставио је да повећава профит, а осталих 99 одсто било је на губитку“ и наводи се да један осто људи поседује 45 осто светског бигатства, а 86 осто укупног богатсва је у рукама 10 осто становништва. Неједнакост је огромна и не само у богатству, већ и у моћи.“Политика богатих земаља своди се на одбрану личних повластица“. У овим односима се не бирају средства и ако треба они ће ратовати. И тако садашњи свет не само да је неправедан он је и веома нестабилан.. „Ко мисли да ће капитализам за увек владати – греши!“ – Наводи Ален.

    Садашње светско стање у коме капитализам омогућава и даје моћ шачици људи и то на основу средстава за производњу и богатства „то је болестан свет“ чију патологију „треба истребити или излечити, а капитализам је постао болест човечанства. То није нормално стање“. У данашњем свету, када нема довољног отпора, тим крајње ло људе лошим односима, неће моћи дуго да траје. Највећа опасност долази од оболелог дела људског друштва, који не бирајући средства да заштити властите привилегије, може посегнути за новим светским крвопролићем, па ко то преживи, верују да ће наставити по старом, али сумњамо. У том капитализам може ископати сопствени гроб и нестати, јер се показао као неодржив и опасан.

    „Данашње зло није очигледно јер га прикривају привидне дражи капитализма. У неким оквирима зло је јасно уочљиво – постоје масакри, сиромашним земљама отимају сировине, а за нафту се воде жестоки ратови“ – то је данашње стање у свету.

    Очигледно је да су велики и веома врући конфликти и разарајући сукоби и велико зло. Сједињене Америчке Државе себе виде да „заступају добро“, па им то, као што се види, даје за право да шаљу војне јединице, граде по свету војне базе, интервенишу по својој оцени, свуда тамо где им се прохте – и веома су агресивни и сурови. Други део света, који у томе види опасност по сопствену слободу не може седети скрштених руку и повити главу на пањ да је разјарени освајач одсече. Као што је нацифашизам у задњем Светском рату, покренуоп и мобилисао остатак света да му се супростави, није далеко да се може догодити исти сценаријо, којег ће изазвати мегаломански и крајње дрски потези САД, па нека другога не криве, ако се свет окрене противу њих – јер су то они и подстакли. Ако се и даље настави овај процес и не буде заустављен, човечанству прети веома опасно крвопролиће.

    Док се све ово догађа и настане надмудривање шта је истина а шта лаж, ко је у праву а ко није, то неће моћи да заустави, крање ло људски род, лош процес, што може довести и до катаклизме у односима.

  3. Ako sam dobro razumeo dr AV, muški građani i ženske građanke, onoga sto je ostalo od Srbije, samostalno nisu sposobni da imaju kritičko mišljenje; neko, (recimo dr AV), treba da ih osposobi da prepoznaju lukavog neprijatelja, njegove perfidne metode i ideologiju koja je u direknoj suprotnosti sa njihovim interesima za koje se on, eto, potpuno sam, bori .

  4. Slatke 90-te.
    Pazite ovu glupost iz dnevnih novina u Srbiji :

    Analitičaru B.R. čini se da se Srbija nalazi u sendviču, ali da radi jedino što je u ovom trenutku moguće.

    – Treba da istrpimo pritiske i EU i Rusije. Očigledno je da je naša zemlja postala lider na Balkanu i da je samim tim važna velikim silama – kaže on.
    – Han je u Beogradu nastupio pretenciozno, zahtevajući od nas okretanje od Rusije. Kad je naišao na jasan odgovor državnog vrha, potpuno je promenio retoriku, jer je Srbija potrebna EU možda i više nego EU Srbiji – zaključuje Radun.

    hahaha ma jeste jeste EU ne moze da opstane bez Srbije ! JAooooo kakva naklapanja bezocnika rezimske vlasti.

  5. Dragane,ko to pravi senu ovog suncanog dana? Jel drmoser opet nesto k..ja o dobrom zivotu za dve godine ?? Promeni kanal leba ti, ugasi TV, ne mogu ni da ga slusam a kamoli gledam. Cista psihoza koju zeli da prenese celom narodu. Neka hvala. Danas ocu dan bez njega da provedem. Moze ? Super. Raspolozio me tvoj komentar. u CENTAR.

  6. Овако јасно признање изнедриће да ће ти се пола опростити, а исто тако суспензију из свих јавниј институција и организација од општег јавног интереса, док се не саглеају сви негативни производи твог досадашњег лагања. Психијатриски преглед обавезно као и психијатриски преглед свих до задњег који су те подржали и именовали на ову јавну функцију од општег јавноиг интереса, као и то да и они попут тебе учествују у напалати штете свега оног што је произашло из не овалшених Устравом и законом радњи-акција а штету су само проивели, коју је сво ово време плаћао Порески обавезник Србије.
    Коначно, ме радује то што нико, баш нико није сватио и разумео осим тебе самог “ ДА ИЗВРШНА ВЛАСТ СРБИЈЕ НИЈЕ НЕШТО ШТО ПОСТОЈИ САМО ЗА СЕБЕ, ВЕЋ САМО И ИСКЉУЧИВО ИЗ ОВЛАШЧЕЊА З А К О Н О Д А В Н Е В А Л А С Т И С Р Б И Ј Е „. Очигледно да Шешељ те најбоље пшознаје и овим твојим јавним искораком потврђују се рече Шешеља да из изузетно интелиогентан.
    Поздрав из Сунчаног Београда, ДРАГАНешковић

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime