Saznajte koji obrok PODSTIČE mršavljenje!

0
230
Foto: pixabay.com

Ako ne možete da zaspite praznog stomaka, ali želite i da izgubite višak kilogramanutricionista otkriva koji obrok da pripremite za večeru, piše Lovesensa.

Grickalice, slatkiši ili alkoholna pića pred spavanje negativno utiču na vaše zdravlje i figuru. Mnogi zbog nedostatka vremena i osećaja gladi kada dođu sa posla, često posežu za brzom hranom. Nutricionista upozorava da sa ovakvim navikama treba prekinuti što pre. Ukoliko nemate vremena da kuvate, naručite hranu, grickajte povrće ili odmrznite neko zaleđeno kuvano jelo. Sve je bolje od brze hrane koja vašem organizmu ne daje hranljive materije, a čini da se lakše gojite i nepovoljno utiče na zdravlje.

Predlažemo nekoliko ideja za zdravu večeru punu proteina i minerala. Ovi obroci su niskokalorični, ali će vas brzo zasititi. Namirnice u ovim večerama pozitivno utiču na metabolizam i zdravlje digestivnog trakta.

Predlog br. 1

U srednjoj posudi na laganoj vatri dinstajte iseckanu polovinu crnog luka. Kada luk postane zlatkaste boje, dodajte pola šolje supe od povrća, šolju iseckanog kelja, jednu kašičicu mlevnog belog luka, iseckanu crvenu papriku, italijansku mešavinu začina, prstohvat soli i prstohvat bibera.

Po želji, možete dodati malo iseckanog paradajza ili karfiola. Poklopite i kratko dinstajte. Mešajte jelo, a nakon 10 minuta vaša zdrava večera je spremna.

Predlog br. 2

Skuvajte beli pasulj, začinite i pojedite ga sa zelenom ili kupus salatom. Ukoliko jedete meso, uz pasulj pojedite i manje parče nemasne ćuretine.

Predlog br. 3

U posudi srednje veličine umutite jedno jaje sa četvrtinom šolje bademovog mleka. Dodajte četvrtinu kašičice belog luka u prahu, biber i so.

Izvor:  lovesensa.rs

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime