Svetski, a naše

0
798

31624-isidora-kemives-580x0Ovo je divna priča o divnoj devojci koja je multitalentovana, uspešna, kreativna i ostvarena, a dokazaće vam da nije nemoguće uspeti u Srbiji kada pratite svoj dar i viziju, te kada ne štedite trud, ideje i vreme. Upoznajte mladu Isidoru Kemiveš, kreativnog tvorca brenda „Пierre“.

„Пierre“ je brend prepoznatljivog imena, ali i prepoznatljive ponude – svaka dama sa stilom zna koliko je ovaj nakit upečatljiv i drugačiji. Uglavnom nije potrebno ni da ugledate logo brenda „Pierre“, već na prvi pogled lako prepoznajete da je predivni komad nakita oko vrata ili zgloba neke dame sa stilom baš njihov. Tačnije – njen. „Пierre“ je „čedo“ Isidore Kemiveš, a iz male „domaće“ manufakture ovaj brend polako, ali sigurno raste u onaj koji će biti prisutan i na svetskom tržištu.

Isidora ističe da je oduvek znala da će se baviti preduzetništvom, te da će njena kompanija prevazići granice naše zemlje. Baš zato, njen brend nosi svetsko i zvučno ime, koje se lako pamti i ima „prođu“ svuda na planeti.

– Želela sam jednostavno, kratko ime koje ima predispoziciju da bude svetski poznato kao recimo „Marni“ ili „Dior“. Međutim, nedavno sam shvatila da je prvo ćirilicno „P“ zatvorilo vrata svetskom tržištu, te da je stvorilo brojne komplikacije u tehničkom smislu, tako da će naziv najverovatnije biti promenjen u „Manufacturepierre“, dok će „Пierre“ ostati logo koja se vizuelno pamti – pokreće ova uspešna dama priču o svojim biznis počecima.

2016-02-21_075611„Пierre“ se na tržište probio zahvaljujući nakitu. Međutim, vremenom su „porasli“, pa sada njihova ponuda obuhvata i til suknje, kao i ženstvene suknje A kroja koje nalikuju onima iz 50-ih godina prošlog veka.

– Ono što nas pokreće jesu strast, entuzijazam i kreativnost, sve u svemu jedna divna energija. Takva sam ja i takve ljude biram u svom timu. Zalažem se za obrazovanje, rad, trud, disciplinu, volju, snagu koju čovek poseduje u sebi. Svako sebi određuje granice i bira kako će posmatrati sve oko sebe. Ja to radim kroz prizmu ljubavi – kaže naša sagovornica.

Da Vas podsetimo:  Uživa među pčelama, to je njen svet iz kojeg crpi energiju

Isidora priznaje da se ideja o njenoj maloj kompaniji „krčkala“ dugo – gotovo čitavu deceniju, a čekala je trenutak da dovoljno sazri kako bi sama uplovila u biznis vode. Sada shvata da nije bilo potrebe da čeka:

– Da mogu da vratim vreme, i ranije bih se „igrala“ ovom pričom. Ali, sve se dešava u svoje vreme i kada je to potrebno. Ideja se rodila spontano, ugledala sam neku narukvicu sa nitnama, shvatila sam da mogu da je napravim i sama i tako je otpočela moja avantura. Danas je „Пierre“ sasvim unikatan i drugačiji, i kao što niko drugi ne može da bude ja, tako niko drugi ne može da bude ni „Пierre“.

U Srbiji je sve prilično nesigurno, vremena su turbulentna i trebalo je hrabrosti i zrno „ludosti“ upustiti se u pokretanje sopstvenog posla. Ipak, Isidora je o tome maštala od detinjstva, kada je baki satima pričala o otvaranju lokala, a uz oca koji je preduzetnik učila o poslovnim koracima. Za sebe u šali kaže da ponekada pomisli da se rodila sa digitronom.

– Moj mozak godinama radi u tom smeru, jednostavno u svemu vidim priliku za stvranjem posla. Početak je bio težak, jer sve što je nepoznato jeste teško. Nisam imala informacije o tome gde da pronađem robu, niti kako se pravi nakit, kako se prodaje, reklamira, upravlja. S jedne strane nemaš ništa osim ideje, vizije i ludačke volje, a s druge strane to je zapravo i jedino što ti je potrebno. Bilo je i biće prepreka, ali ne odustajem dok ne zabodem svoju zastavicu na vrh brda – objašnjava Kkemiveš, ali lepota koju nosi ovaj posao „briše“ sve poteškoće:

– Posvećen si svojoj strasti i to je najlepši deo posla. Ostvarujem svoju misiju, a moja misija je davanje. Želim da dam, da stvorim nešto i ostavim nešto generacijama koje će doći. Od neprocenjive vrednosti su mi i prekrasne poruke zadovoljnih žena, pozivi za intervjue, kada ugledam nakit na ženama koje čak ni ne poznajem…

Da Vas podsetimo:  Novica Stojanović, maratonac međ suncokretima

Isidora je neko ko je multitalentovan i sposoban za štošta. Premda je svet doživljava kao kreatorku i umetnicu, ona je više od toga – ona je i muzičar i balerina i neko ko drži pravo i biznis u malom prstu. No, na koncu svega ona je neko ko radi ono što voli i to je nešto što je važnije od svega.

– Formalno ja jesam umetnik, jer sam završila baletsku i muzičku školu, ali se moje obrazovanje nadogradilo kroz pravni fakultet, kao i kroz bezbroj pročitanih knjiga. Za mene je umetnost i pravo i filozofija i preduzetništvo. Svaki posao može i da donese novac i da ga ne donese. Novac je energija kao i svaka druga, a o tome govori čak i fizika – poručuje ona.

Ključ stila svake žene? Znati ko si i voleti sebe kakav jesi!

Srbija i Balkan uopšte jesu interesantno modno podneblje, sa malo novca naše žene „čuda prave“. Baš zato pitali smo Isidoru – šta je stil i kako su obučene dame na našim prostorima:

– Stil je biti ono što jesi. Zapravo, ja i radim na tome da podstaknem svaku ženu da prvo upozna sebe, potom prihvati sebe kakvu jeste, savršenu, a onda da iz toga crpi snagu. Žene na našim prostorima su odlično obučene, premda ima i mnogo onih koji garderobu posmatraju kroz njenu osnovnu funkciju. Društvene mreže su krcate skupim brendovima, a mislim da ženama na Balkanu, s obzirom na ekonomsku situaciju, to predstavlja stres. Upravo to želim da promenim. Želim da ojačam samopouzdanje i oslobodim njihov ogromni kapacitet. To je moj posao, posao „modnog coach-a“, nekog ko stoji između stiliste i psihologa, sarađuje i sa jednim i sa drugim u cilju osnaženja emotivnog dela žene, proizvodeći tada izobilje različitih modnih kombinacija.

U šarenom svetu brenda „Pierre“ nema najtraženijeg artikla, jer se traži SVE, a Isidora ističe da je to najbolji pokazatelj njenog rada i uspeha. Zanimljivo je da „Pierre“ pruža mogućnost da svaka žena za sebe sa nama iskreira svoj komad od postojećih materijala.

Da Vas podsetimo:  Dva niška košarkaša u kolicima među kandidatima za Evropsko prvenstvo

Kreativci lako prepoznaju druge kreativce, tuđe lepršave i sveže ideje i slatke vizije, a onda se još lakše „rodi“ i zajednički projekat. Udruženim snagama iz mašte u stvarnost pretoče divne „stvarčice“ kojima nam ulepšavaju dan, nedelju, život. Tako je i Isidora započela saradnju sa kompanijom „Ulicom snova“ iz Zagreba, koja stoji iza simpatičnih, personalizovanih planera, rokovnika, beležnica, olovki…

– Uvek sam otvorena za saradnju sa vrednim vizionarima. Takve su i devojke iz „Ulice snova“, i baš zato sam njihov zastupnik za Srbiju. Njihovi proizvodi mogu da se personalizuju, što znači da na korice možete da ugravirate šta god želite, i tako dobijete savršen poklon ili da jednostavno uvek uz sebe imate omiljenu krilaticu na beležnici. Puno radim i trudim se da realizujem što više ideja. Trenutno sam u potrazi za mladim slikarima, te ih ovom prilikom pozivam da mi se jave na mail isidora.kemives@gmail.com, kao i sve ostale ljude koji imaju ideje i žele da budu deo „Пierre“ tima – naglasila je Isidora.

Ova mlada Beograđanka kaže da je postavila jake temelje i da planira da „Пierre“ bude jedna visoka „građevina“, tačnije kompanija u koju može da se uđe i da se u njoj obučete od glave do pete. Tajna uspeha je jednostavna, kako sama kaže, pronađite svoju pasiju, potom odredite cilj i svaki dan napravite korak ka njemu.

– Kad se pojavi ideja bacite joj se u zagrljaj. Nikada nećete biti dovoljno pripremljeni i zato se ne bojte, već krenite odmah. Započećete bezbroj puta i tad je volja na testu. Ako odustanete dobro ste napravili, to nije vaša prava ljubav, ako nastavite dobro ste napravili, krenuli ste svojim putem. Kada radite ono što ste vi onda ćete raditi i do 15h dnevno i uživati. Ali, ne treba da se žrtvujete, jer onda tu nema strasti. Kada uvek radite ono što vas veseli ne možete da nemate divan život – zaključila je Isidora Kemiveš.

S.Pavlović

dnevno.rs

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime