Tender u Sremskim Karlovcima je genijalni prikaz poslovanja u Srbiji

0
1176

Zamislite takmičenje u pevanju u kom ne pobeđuje lik s najboljim glasom ili pesmom, već se na isto prijavljuju samo visoke prsate plavuše koje nose stileto cipele broj 39, imaju mladež na desnom obrazu, a rođene su 1987. Ali s obzirom na to da takvih sigurno ima baš dosta, u pravilima piše da će pobediti samo ona koja ima jedno oko plavo a drugo zeleno. A svi u selu znaju da u zelenoj kući iza krivine živi Mira za koju ni ne znaju kako peva ali ima sve te karakteristike. Pa ipak – sve fer, pošteno.

Valjda je svrha bilo kog tendera da na neku ponudu odgovori što više ljudi ili kompanija i zatim pobedi najbolji koji zadovoljava specifične zahteve. U opštini Sremski Karlovci to izgleda ne važi.

Ova lokalna uprava je raspisala javnu nabavku za organizovanje Prolećnog festivala vina, a sudeći po konkursnoj dokumentaciji, zahtevi organizatora su vrlo specifični.

Za petak, 3. maj, opština traži pevača narodne muzike koji je „prepoznatljiv po izvođenju tradicionalne, etno muzike i umetničkim obradama narodnih pesama, a čija karijera traje minimum 25 godina tokom koje je snimio minimum osam albuma i učestvovao na najmanje pet festivala“. Nakon njega bi trebalo da nastupi „renomirani bend narodne muzike, od minimum sedam članova, koji postoji bar 15 godina i koji ima dva vokala“.

I to nije sve.

Centralno veče bi trebalo da obeleži nastup izvođača narodne muzike čija karijera traje više od 40 godina, a tokom koje je imao najmanje 20 izdatih albuma. Od organizatora se traži da se odabrani pevač pojavio u najmanje jednoj domaćoj seriji u kojoj je i otpevao jednu numeru, piše sajt 021. Ne treba valjda previše da razmišljate da bi vam se ukazala slika tog pevača pred očima.

Da Vas podsetimo:  Stadionska groznica u Srbiji: „Čika Dača“ u obećanjima

Prolećni festival vina 2019. trajaće tri dana, a održaće se od 3. do 5. maja. Za sada nije poznato koliko će tačno novca Sremski Karlovci izdvojiti za ovu svrhu.

Ne treba zaboraviti ni prošlu godinu. Prilikom raspisivanja nabavke za organizaciju Karlovačke berbe grožđa 2018. opština je takođe imala specifične zahteve kada su u pitanju izvođači, pa je tako zahtevan „pop pevač čija solo karijera traje bar 18 godina, koji je izdao četiri studijska albuma i koji je u poslednjih pet godina nastupio na Eurosongu“. Asocijacija? Neko?

Sigurni smo da su organizatori zatrpani prijavama. U tu čast da pustimo dve pesme i nazdravimo.

Izvor: 021.rs

POSTAVI ODGOVOR