Vučićeva bivša žena šefica „cenzurisanom“ Sarapi

0
9986

ksenija i sarapa

Kako Teleprompter.rs ekskluzivno saznaje, bivša supruga Aleksandra Vučića, Ksenija Vučić, postavljena je za direktora Mitrovićevog dvadesetčetvoročasovnog informativnog “Pink 3″ kanala.

Držite tu informaciju na umu. Kako je sve počelo.

Aleksandar Vučić i Ksenija Vučić bili su godinama u braku. Imaju dvoje dece, Danila i Milicu. Krajem 2013. godine, voditelji emisije “Mentalno razgibavanje” na radiju “B92″ po prvi put, u šaljivom maniru, objavljuju informaciju da se Aleksandar Vučić tajno razveo od Ksenije.

Ubrzo nakon objavljivanja da se Vučić tajno razveo, prvi talas cenzure zahvatio je Srbiju. Najslušanija emisija radija “B92″, “Mentalno razgibavanje”, ukinuta je sa programa, zbog, kako tvrde autori emisije, “neprikladnih političkih sadržaja”.

Nakon nekog vremena, Ksenija preko Tvitera ostavlja nekoliko konfuznih poruka. Spekulisalo se da su poruke upućene Aleksandru Vučiću. Opširnije na ovu temu pročitajte OVDE.

U međuvremenu, Ksenija Vučić dobija posao na “Pinku”. Mitrović je dao zeleno svetlo da Ksenijina autorska emisija “Pravac” počne sa emitovanjem. Termin emisije je bio utorkom od 19 časova.

Ksenija

Zatim, TV “B92″ ukida emisiju “Utisak nedelje”, a TV “Studio B” “Sarapin problem” i proteruje Predraga Sarapu sa beogradskih malih ekrana.

U Srbiji nastupa haos.

Glavni krivac za ukidanje emisija je Aleksandar Vučić. On naravno sve demantuje. Opozicione političke stranke danima protestuju zbog stvaranja atmosfere jednoumlja. Skupštinski odbor za informisanje saziva vanrednu sednicu na kojoj je trebalo da se raspravlja o Predragu Sarapi.

Novinarska udruženja šalju protestna saopštenja. Internet gori! Sarapa nikada nije bio popularniji. Olja nikada u životu nije dala više intervjua. Cenzura je 2014. godine u Srbiji sigurno bila najviše puta izgovorena i napisana reč.

Organizuju se protesti ispred “Studija B” i “B92″.

Direktorka “Studija B” saopštava da je Sarapi dala otkaz jer je na posao dolazio u alkoholisanom stanju. Sarapa je i dalje, pored Olje i Utiska, bio najpopularnija tema na internetu.

Za vreme “Utisak” euforije, u medijima se pojavljuje vest da je Željko Mitrović Olji Bećković ponudio 5.000 evra da preseli “Utisak” na “Pink”. Tamo bi, kako se pisalo, imala punu uređivačku slobodu. 

Olja je ponudu odbila.

U međuvremenu, na veliko “razočaranje” svih, Sarapa, gledajući svoju korist, saopštava da prelazi na režimsko medijsko glasilo “Pink”. Saopšteno je da će voditi emisiju “Pravac”.

Sarapa

Čekaj malo? Zar nije Vučićeva bivša supruga Ksenija autor i voditelj “Pravca” na “Pinku”? Jeste. Nakon što je “Pravac” upućen direktno na “Pink 3″, Ksenija prepušta uloge autora i voditelja Sarapi i ostalim voditeljima o kojima će biti reči kasnije u tekstu.

Kada se odrekla autorske i voditeljske funkcije u korist cenzurisanog i pijanog Sarape, Ksenija Vučić postaje direktor ružičastog “CNN-a”, zvanog “Pink 3″, drugim rečima, postaje šef cenzurisanom Sarapi!

spica

Emisiju “Pravac” na “Pink 3″ kanalu, pored cenzurisanog Sarape, vodi i Petar Luković, Vučićev novinar i zastupnik, a u slobodno vreme kolumnista režimskog internet portala “E-novine”.

Luković je inače i vlasnik firme “E-novine d.o.o” koja je osnivač i izdavač “E-novina”.

Lukovićeve novine opstaju na osnovu inostranih donacija. Najveći donator je Nacionalna zadužbina za demokratiju (National Endowment for Democracy – NED) koja Lukoviću svake godine prebaci oko 40.000 dolara na ime “slobode medija i slobodnog novinarstva”.

NED inače finansira nezavisne medije u autokratskim državama gde je ugrožena sloboda medija. Luković je inače više puta gostovao na “Pink”, čak jedno u društvu Aleksandra Vučića, u emisiji “Teška reč” gde je otvoreno zastupao režim Aleksandra Vučića. Luković je u više navrata tvrdio da u Srbiji nema cenzure.

Lukovic

Američki kongres je najveći finansijer NED-a. Dakle, novac američkih poreskih obveznika indirektno odlazi na finansiranje propagande režima Aleksandra Vučića koji je već godinu dana na snažnom udaru međunarodnih institucija i medija zbog cenzureu Srbiji.

Lukovićevi tekstovi inače obiluju pristaklukom, psovkama, primitivizmom i vulgarizmima. Pitamo se da li se američki poreski obveznici slažu sa time da njihov novac odlazi na račun ovog čoveka. Pitamo se još da li NED prati na koji način se troši donirani novac američkih poreskih obveznika.

Da rezimiramo…

Zbog tajnog razvoda Ksenije i Aleksandra ukinuta je emisija “Mentalno razgibavanje”. Ta ista Ksenija postaje direktor režimskog “Pink 3″ kanala i šef Predragu Sarapi koji je prethodno cenzurisan na Studiju B. Timu cenzurisanih otpadnika priključuje se Petar Luković sa svojim novcem iz SAD koji je dobio da se protivi režimu. Umesto da kritikuje vlast, Luković se podređuje bivšoj ženi Aleksandra Vučića zbog čijeg tajnog razvoda je ukinuta jedna emisija i pokrenuta priča o cenzuri.

Ovakva kombinacija likova ne bi pala na pamet ni najtalentovanijim holivudskim scenaristima. Ovo zaista nigde nema. 

teleprompter

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime