Zelenoviću, jel 900.000 dinara datih NIN-u , bila cena poziva na linč…

1
364

Gradski odbor Srpske napredne stranke u Šapcu zaprepašćen je besomučnom kampanjom protiv predsednika Srbije Aleksandra Vučića od strane medija koji su pod patronatom tajkuna Dragana Đilasa i njegovih saradnika. Pošto su ovoj grupi očajnih ljudi okupljenih oko nekakvog “Saveza za Srbiju” propali svi pokušaji da na silu dođu na vlast, pored svakodnevnih najstrašnijih laži na račun Aleksandra Vučića, sada su otišli korak dalje i udarili na porodicu predsednika Srbije. Brat predsednika Aleksandra Vučića glavna je tema najnovijeg broja nedeljnika NIN koji se na sramotu Šapčana finansira iz gradske kase našeg grada. Pitamo zato javno gradonačelnika Šapca Nebojšu Zelenovića, jednog od lidera “Saveza za Srbiju”, da li je 900.000 dinara, koliko je dato nedeljniku NIN, cena poziva na linč bliskog člana porodice predsednika Srbije? Gospodine Zelenoviću, da li je ovo ta sloboda medija o kojoj uporno govorite, kao preduslovu za slobodne izbore? Ako je to tačno, onda ne smemo ni da pomislimo na šta biste Vi i Vaši politički partneri bili spremni da uradite tokom šest meseci, koliko ste tražili da “oslobodite” medije od navodnog mraka.

Sumnjamo da je ovaj članak nastao spontano, s obzirom na to da se u njemu iznose iste one optužbe za koje je dokazano da su zapravo klevete i laži nastale u medijskom kazanu Dragana Đilasa. Jer, direktni udar na brata predsednika Aleksandra Vučića dogodio se neposredno po objavljivanju informacija koje su to medijske kuće odabrane za projektno finansiranje iz budžeta grada Šapca. Istog onog budžeta koji, između ostalog, puni i 52,5 odsto Šapčana koji su svoj glas na izborima održanim 2016. godine dali Aleksandru Vučiću.
U nemogućnosti da stvore politički program koji bi zainteresovao birače, “Savez za Srbiju” je nizom akcija koje su zgrozile i one koji ne podržavaju Aleksandra Vučića, ustremili su se na najužu porodicu predsednika Srbije. To mora da prestane! Pozivamo udruženja novinara da osude ovakve poteze svojih kolega, jer tekst objavljen u najnovijem broju nedeljnika NIN sigurno nije način na koji se razmenjuju suprotstavljene političke ideje, niti je način na koji se kritikuje vlast.

Izvor: embargo.rs

1 KOMENTAR

  1. Draga redakcijo
    Nedavno sam Vam napisao da Koreni počinju da se ULAGUJU REŽIMU a Vi ste to ljuito “demantovali”. Ovaj gornji članak, mizerni politički pamflet, je na nivou Informera, verovatno najnečasnijeg tabloida u istoriji Srbije! On potpuno demantuje Vaš nedavni “demant”! Članak je pisan po uzoru na Vučićeve tabloide – znači sadrži propagandne laži, klevete i konstrukcije.
    E, moj dragi prijatelju Nikola Janiću, ovi tvoji “naslednici” u Korenima ubrzano ruiniraju patriotsku reputaciju tvojeg već čuvenog portala i uništavaju ono što si godinama gradio! Došlo je vreme za rastanak i umesto čitanja Korena, sad ih uglavnom prelistavamo – kao i Informer, da bi saznali šta “Veliki Vođa” misli i radi.
    Pojam prletačević je uglavnom vezan za političare ali kako se situacija sa Korenima razvija (u lšem smislu) dobićemo i portale-preletačeviće.
    S velikim žaljenjem i tugom
    Dr Miodrag Kulić

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime