Bačeni milioni: Reklama na CNN-u

0
853

MLDOBKSSrbija je krajem 2014. godine platila američkoj kablovskoj teleleviziji “CNN” novac za reklamiranje naših radnika uz slogan “stručna i jeftina radna snagu”. Vlada nikada nije objavila koliko novca je bačeno na reklamu, ali je evidentno da je novac uzaludno potrošen.

Kako bi u Srbiju privukao investitore, “inteligentni” Aleksandar Vučić odlučio je jednoga dana da novac od smanjenih plata i penzije prosledi na račun CNN-a kako bi nas predstavio kao “stručnu i jeftinu radnu snagu”.

Građane Srbije o ovoj “investiciji” niko nije obavestio. Niko nije znao da nas moralno osakaćeni premijer Vučić međunarodnoj javnosti predstavlja kao “stručnu i jeftinu radnu snagu”. Da, čovek koji je nestručan i skup nas sve predstavlja kao stručne i jeftine.

Javnost je saznala da se “štedljiva” Srbija reklamira na CNN-u kada je jedan korisnik društvene mreže Tviter na svom nalogu objavio fotografiju reklame koja je analizirana u svim domaćim medijima.

Niko ne zna koliko je Srbija bacila para na reklamu na CNN-u koja je prošla bez efekta i rezultata. Nadležni kriju tačan iznos, ali suma sigurno nije manja od milion evra. Na primer, Vlada Kosova je 2012. godine potrošila milion evra na reklamu na CNN-u usmerenu ka poboljšavanju međunarodnog ugleda Kosova.

Očito je da Srbije nije imala nikakve koristi od propagandne kampanje na CNN-u, ali je Aleksandar Vučić lično i te kako imao koristi.

Podsetimo da je Vučić čak tri puta bio sagovornik CNN-a. Ako detaljnije analizirate postavljena pitanja i Vučićeve odgovore, shvatićete da je svaki intervju bio namešten.

Kampanja na CNN-u je imala za cilj da promoviše Aleksandra Vučića lično. Cilj je bio da Vučić stekne “ugled i poštovanje” u međunarodnim krugovima. Svima nam je poznato koliko je premijer očajan da ga prihvate strani državnici, uzimajući u obzir da mu je za vreme radikala bilo zabranjeno da komunicira sa zapadnim zvaničnicima.

Da Vas podsetimo:  Zaposleni bolnice "Dedinje" pisali direktoru ovog Instituta Milovanu Bojiću

Zato ni ne čudi podatak da je Vučić angažovao Tonija Blera za savetnika Vlade Srbije.

Bler i Vučić imaju mnogo sličnosti. Vučić je opčinjen manipulacijom medija, a Bler je tu vrstu manipulacije sproveo u delo tokom bombardovanja Srbije 1999. godine. Zašto je Vučić mrzeo Blera? Mrzeo je Blera jer nije mogao da bude on. Ne kaže se za džabe da postoji tanka granica između ljubavi i mržnje.

Da li shvatate šta nam se dešava?

CNN je tokom devedesetih vodio beskrupuloznu kampanju protiv Srbije. Tu kampanju je orkestrirao Toni Bler i njegovi saradnici. Danas Srbija plaća reklamu na CNN i Tonija Blera sa savetuje nesposobnu Vladu Srbije. Sve to organizuje Aleksandar Vučić, čovek koji je rame uz rame sa Šešeljem vodio kontra kampanju protiv CNN-a, Tonija Blera i drugih državnika.

teleprompter.rs

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime