CENZUROM KRIJE SVOJ KRIMINAL! Radulović traži gašenje Tanjuga zbog vesti o krivičnoj prijavi

1
899

V3sGxFcStečajni mafijaš Saša Radulović udario je na novinsku agenciju Tanjug zbog objavljivanja vesti da je jedan sindikat protiv njega podneo krivičnu prijavu.

Gazda privatnog političkog pokreta “Dosta je bilo” Saša Radulović bio je razjaren kada je novinska agencija Tanjug krajem marta objavila vest da je jedan sindikat podneo protiv njega krivičnu prijavu jer je kao stečajni upravnik nameštao poslove firmi svoje žene.

Kao i svaki najobičniji cenzor, Radulović je udario na Tanjug, pozivajući nadležne da zatvore nacionalnu novinsku agenciju i otpuste više stotina novinara.

Radulović u pismu Zaštitniku građana i Ministarstvu kulture i informisanja zahteva da se ispita pravni status Tanjuga.

Cenzor ni ne krije da je razlog podnošenja zahteva vest o krivičnoj prijavi zbog nameštanja poslova ženinoj knjigovodstvenoj agenciji.

– Agencija Tanjug je 21 .marta 2016. godine u svom video prilogu objavila dokumenat sa jasno vidljivom adresom stanovanja Saše Radulovića i njegove porodice. Vest je emitovana u informativnim emisijama TV Pink, sa nacionalnom frekvencijom. Time je prekršen čl. 80. Zakona o javnom informisanju i medijima koji zabranjuje objavljivanje privatnih podataka, piše u saopštenju.

Radulović se žali u ime svih građana zbog svoje krivične prijave, navodeći da “štetu trpe građani kojima je ugroženo pravo na pravnu pravnu zaštitu od objavljivanja netačnih informacija, medija koji formalno pravno više ne postoji.”

Nisu ugrožena prava građana koji se informišu preko Tanjuga, već interes Radulovića koji je želeo da vest o još jednoj krivičnoj prijavi ne dospe u javnost.

– Korist od rada Tanjuga nemaju građani, nego prevashodno stranke i političari na vlasti koji u izbornoj kampanji koriste “Tanjug” kao partijski medijski servis za ličnu promociju i batinu za obračun sa političkim neistomišljenicima, navodi se u saopštenju.

Da Vas podsetimo:  Aleksić: Spremne prve tužbe protiv NATO, dokazaćemo da su ljudi zbog uranijuma oboleli od raka

Inače, novinaska agencija Tanjug verno je propratila i na svom servisu objavila više video snimaka sa stranačke skupštine koja je nedavno održana.

Raduloviću nije smetao nedefinisani pravni status Tanjuga kada je prenosio stranačke skupove njegovog privatnog političkog pokreta.

– Kako u identičnoj situaciji nije samo Saša Radulović, već veći broj građana, rad Tanjuga nakon formalnog gašenja predstavlja zloupotebu imperativnih propisa, predlaže se da Zaštitnik građana izvrši hitan kontrolni inspekcijski nadzor nad radom Ministarstva kulture i informisanja, te da preduzme sve mere iz svog delokruga rada, dodaje se u saopštenju.

Posebno je interesantno što Radulović svoj status izjednačava sa statusom običnih građana. Problem je u tome što velika većina građana nije bila na funkciji stečajnog upravnika, niti su građani kao članovi stečajne mafije nameštali državne poslove svojim ženama.

Teleprompter

1 KOMENTAR

  1. Sram bilo reketaski teleprompter, podneo je krivicnu jer su mu objavili kucnu adresu, novinari tanjuga! Kao i 2011-e protiv kurira kada je pisao da je prebio cerku i pokrao vec opljackane firme u stecaju, kurir je morao da povuce clanke. Podneo je prijave i protiv telepromptera i Vucica koje sud ne moze da nadje. Podneo je prijave i protiv Cede, Dinkica i Tadica za pljacku uz dokaze koje je nasao, o tome niko ne pise

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime