Građani drugog reda, zbog SNS-a

0
1120

41907_vest_čokolada-snsNaš zajednički uspeh predstavlja ispravljanje višedecenijske nepravde zbog koje su građani Grocke, kao i drugih prigradskih opština u Beogradi, kada je u pitanju Javni prevoz, tretirani kao građani drugog reda. Decenijama ste plaćali višu cenu prevoza neo građani koji žive u centru Beograda, vozili se starijim autobusima, a Lasta i GSP su imali različite cene za iste linije.

Ovako piše u delu pisma koju je Srpska napredna stranka slala ljudima u GO Grocka, sa potpisom Nebojše Stefanović ministra u Vladi Republike Srbije, samo ovoga puta u formi predsednika Gradskog odbora Beograda SNS-a.

Kada sam pročitao ovaj pasus koji sam naveo, oduševio sam sam se činjecom da je neko ispravio višedecenijsku nepravdu i da će sada, kako je navedeno, svi plaćati istu cene karte!

Pošto znam da je SNS vešta sa spinovanjem, nakon ovog pasusa sam ipak odlučio da pročitam do kraja, da vidim šta nam sada smeraju… I da ne poverujete, već u sledećoj rečenici se pobija sve što je iskazano u tom pasusu, jer ne samo da neće biti iste cene karte već je napravljen takav sistem da su sada građani pojedinih delova prigradskih opština, postali građani drugog a možda i trećeg i četvrtog reda.

Elem, već u sledećoj rečenici Nebojša Stefanović piše da će od 1. Oktobra cene javnog prevoza u prigradskom saobraćaju biti niže od 16 do skoro 45 odsto. Zatim se navodi da se čitav grad deli na četiri zone umesto dosadašnjeg ITS 1 i ITS 2!??

Vidite, ovde nam SNS objašnjava da su umesto dosadašnje dve podele sada su uvedene četiri podele i da zbog toga sada nismo više, ovako podeljeni, građani prvog, drugog, trećeg ili četvrtog „zonskog“ reda. I da stvar bude još gora, gledajući tabelu koju je Stefanović postavio na drugoj strani pisma uočavam više stavki. Naime, koliko znam, nekadašnje zone 1i 2 u gradskom saobraćaju su prvo bile različite, te su stanovnici užeg dela grada (prve zone) plaćali manju cenu povlastice i karte od stanovnika zone 2 (prigradskih opština). Sada, po tom novom SNS-ovskom „izjednačavanju građana drugog reda“, ponovo se uvodi da ta prva zona iliti uži deo grada plaća manji prevoz nego eto stanovnici prigradskih naselja.

Da Vas podsetimo:  Čime je Borka Pavićević zaslužila svoj trg?

tabela

Po ovoj tabeli jasno se vidi da su zona 1 i 2 plaćale istu cenu povlastica, dok će se po novom zona 1 opet odvojiti i plaćaće manju cenu. Dakle, da li je ovo izjednačavanje???

A znate li šta je najinteresantnije u svemu ovome?? Pismo započinje ovako:

-Poštovani, Hvala Vam što ste Vašim zalaganjem podržali peticiju kojom smo tražili od Skupštine grada Beograda da se smanje cene javnog prevoza u prigradskom saobraćaju…

pismo_sns

Ovo pismo je dobio moj komšija koji je već duži niz decenija u Austriji i nema pojma ni kako funkcioniše javni prevoz, a retko kada i dolazi u Srbiju u poslednjih par godina! Kako mi kaže, nema pojma odakle je ovo stiglo na njegovu adresu.

I da se razumemo, mi građani prigradskih opština zaista trpimo nepravdu više decenija, ne samo što se javnog prevoza tiče. Počev od SPS-a, preko DSS-a, DS-a i sada preko SNS-a. I ja bih voleo da znam, kada će se ukinuti taj famozni Bus Plus, onaj isti koga naprednjaci nazivaše lopovskim, đilasovim i slično? Kada? Ovo što sam sada imao na uvid je samo još veće srozavanje prigradskih opština, a ne, kako je navedeno, ispravljanje višedecenijske nepravde. Mislim, da li samo ja ovo vidim ili i ti putniče koji koristiš prevoz sa nikada gorim voznim parkom, prekršajnim kažnjavanjem putnika.. a uskoro i sa još većim podelama?!

Željko Matorčević

ziginfo.rs

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime