Ko je Radoica Milosavljević, novi vlasnik Televizije Leskovac ?

0
298

Većinski paket akcija Televizije Leskovac dosadašnji vlasnik Vladica Jovanović prodao je biznismenu iz Kruševca Radoici Milosavljeviću, poznatom po tome što je kupo više lokalnih televizija u Srbiji.

Posle više dana nagadjanja medju zaposlenima i u leskovačkoj čaršiji, danas je glavna i odgovorna urednica TV Leskovac Nataša Djordjević potvrdila da je ta medijska kuća prodata Milosavljeviću juče.

Dosadašnja glavna i odgovorna urednica je najavila da i sama odlazi iz Televizije Leskovac.
Ova televizija je jedini medij u Leskovcu, čiji je osnivcač bila lokalna samouprava, a kome su lokalne vlasti obezbedile i prostor na trajno korišćenje u centru Leskovca.

Zajedno sa tim prostorom Televizija Leskovac je prodata 2007. Godine dosadašnjem vlasniku.

Dobri poznavaoci prilika tvrde da je taj prostor , pored brenda koji ima ime ove televizije, najatraktivniji deo kupovine.

U narednim danima će se videti ko će, zapravo, činiti redakciju ove televizije sa novim vlasnikom kao i da li će da se ponove slučajevi iz drugog gradova gde je Radoica Milosavljević kupovao televizije, da novac potrošen na te kupovine dobije iz gradskih i opštinskih budžeta na ime sufinansiranja javnog interesa u medijskim projektima kao i preko direktnih ugovora sa javnim preduzećima i ustanovama koji su na mesečnom nivou plaćali odredjene iznose.

A upravo juče je I komisija za ocenu projekata pristiglih na konkurs za sufinansiranje javnog interesa u medijskim projektima u Leskovcu na poslednjoj svojoj sednici donela predlog koliko novca treba da dobije koji medij ali rezultati još uvek nisu zvanično saopšteni

Na ranijim konkursima televizije u vlasništvu Radojice Milosavljevića dobile su značajan novac  na ovim konkursima.

Tako je RTV Pančevo dobilo 4.880.000 dinara na prošlogodišnjim konkursima, TV Pirot 10.950.000, RTV Požega 4.450.000, RTV Caribrod 5.000.000, Kanal M 3.040.000 dinara, SOS Kanal Plus 4.050.000, a RTV Brus 2.481.320.

Da Vas podsetimo:  Analiza slučaja: „Svetlost” protiv urednika Miroslava Jovanovića

Najviše novca stiglo je u budžet RTV Kruševac 15.455.000 dinara.

Milosavljević je bio i vlasnik TV Kragujevac I , zbog neipsunjenih obaveza, ta privatizacija je raskinuta.

Početkom ove godine kupio je I RTV Bačka Palanka iz stečaja.

Za Milosavljevića se tvrdi da je vrlo blizak direktoru BIA I visokom funkcioneru SNS Bratislavu Gašiću čija porodica ima u vlasništvu takodje značajan broj kupljenih ili osnovanih lokalnih televizija u Srbiji.

Kruševački biznismen i vlasnik više lokalnih medija u Srbiji Radoica Milosavljević jedan je od 27 donatora koji su, objedinjeni u konzorcijum, kupili oko 590 kvadrata prostorija na Novom Beogradu pa ih poklonili Srpskoj naprednoj stranci, objavio je  ranije Centar za istraživačko novinarstvo Srbije (CINS).

Prema podacima Istinomera Milosavljević je rođen 1948. godine u Kruševcu.
Na izbornoj listi SPS-a za parlamentarne izbore 2007. naveo je da je po obrazovanju diplomirani ekonomista, a 2008. da je diplomirani inženjer tehnologije.
Član je Socijalističke partije Srbije od osnivanja, a bio je i predsednik Okružnog odbora te stranke.

Od 2009. do 2012. godine bio je zamenik gradonačelnika Kruševca.

Bio je direktor Sportskog centra Kruševac, predsednik FK Napredak i predsednik Sportskog saveza.
Vlasnik je preduzeća za proizvodnju plastične ambalaže „Sloga“. Vlasnik je klinike „Sloga medik“ koja je prema pisanju medija izbrisana iz registra APR-a. Kako kaže, suvlasnik je više škole za menadžment, ali nije poznato koje.
Domaći mediji navode da je dva puta osuđivan (zbog zloupotrebe službenog položaja i falsifikovanja službene isprave 1985. godine je osuđen na 18 meseci zatvora, a 1988. je ponovo osuđen zbog zloupotrebe službenog položaja). Međutim, prema njegovim rečima bio je osuđen na 16 meseci zatvora i to 1978. godine zbog prekoračenja ovlašćenja na mestu predsednika Sportskog kluba Napredak, piše Istinomer.
Široj javnosti je postao poznat nakon što je u procesu privatizacije kupio čak osam medija: RT Kruševac, RT Kragujevac, TV Pirot, RT Brus, Centar za informisanje Novi Kneževac, TV Požega, RT Dimitrovgrad i RT Pančevo. Spekulisalo se da je kupovinu obavio za račun visokog funkcionera SNS-a, takođe Kruševljanina Bratislava Gašića, ali je on demantovao da ima bilo kakve poslovne veze sa Gašićem.
Kako je jednom prilikom ispričao, jedina veza između Gašića i njega je što su , kaže “iz istog sela”.

Da Vas podsetimo:  Dok je Vučić na vlasti, lažne vesti u medijima

Izvor: jugpress.com

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime