Lasta u niskom letu

1
1500
Foto: printscreen

Kao dugogodisnji putnik Laste zaista mi je zao sto sam dosla u situaciju da moram na ovaj nacin i u ovom kontekstu da se oglasim, ali poslednjih meseci u ovom preduzecu ocigledno nesto ne funkcionise kako treba, a rukovodstvo se (cenovno) ponasa kao da je sve u najboljem redu.

Naime, proteklih 15 godina iskljucivo se (osim gradskog prevoza) vozim Lastom, a to doslovno znaci da sam samo par puta za 15 godina koristila usluge nekog drugog prevoznika. Jednostavno bili su sinonim za kvalitet u svom domenu. Za to vreme dozivela sam da jedan od celnika Laste nas putnike nazove svercerima, a vozace lopovima (ili neka slicna uvreda), ali ovo sto se poslednjih meseci desava nije samo verbalni problem.

Citavog leta se na medjugradske linije upucuju prigradski autobusi. Naravno, automati za Bus Plus su iskljuceni 😉 placa se karta kao da se vozimo najnovijim Setra autobusom. Koga zanima moze uporediti razliku lako. A   da ne postoji razlika u udobnosti sigurno ne bi niko uvodio autobuse visoke klase na relacije od po nekoliko stotina kilometara.

Minulog petka sve je to dobilo novu notu. Sa beogradske autobuske stanice na relaciji dugoj 300 km,Beograd-Blace,krenuli smo dabl-deker autobusom koji inace saobraca na ovoj liniji i to putovanje je trajalo do lastine garaze na auto-putu. Onda nas je vozac ljubazno zamolio za razumevanje, jer cemo (zbog nekakvog problema na autobusu) morati da predjemo u drugi. I naravno, presli smo u pomenuti pigradski autobus, koji mozda najdalje saobraca do Mladenovca. Vrhunac ovog „presedanja“ je sto je stariji gospodin koji koristi pomagalo za hodanje takodje morao  da se „malo“seta. Zahvaljujuci putniku, jednom policijskom sluzbeniku i vozacu uneli su ga u autobus. I nas put je trajao 5 sati. Da ne zanemarimo detalj da je onaj dabl-deker preuzeo drugi lastin vozac, sto ne iskljucuje mogucnost da je njima mozda taj autobus samo trebao za neku medjunarodnu liniju, ipak tamo za sada ne mogu prigradski.

Da Vas podsetimo:  Da li je Srbija za 30 godina svetu ponudila išta osim vrhunskog sporta?

Pitanje koje se ne moze izbeci – cemu ovo maltretiranje putnika o njihovom trosku, a u ociglednu korist rukovodstva koje ne zeli da svoju firmu opremi potrebnim voznim parkom? I da li sve to nekad bar kontrolise neka saobracajna inspekcija, policija… bilo ko ?

Nikolija Matić

1 KOMENTAR

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime