Medijska strategija predata Ani Brnabić

0
751

Predsednica Vlade Ana Brnabić sastala se danas sa članovima Radne grupe za izradu medijske strategije. Kako je saopšteno, na sastanku su članovi Radne grupe, predali premijerki Brnabić tekst tog dokumenta. 

„Medijska strategija, odnosno Strategija razvoja sistema javnog informisanja u Republici Srbiji, predstavlja dokument koji daje okvir za budući razvoj sveukupne medijske scene u Srbiji“, kaže se u saopštenju Vlade Srbije i dodaje:

„Nova Radna grupa za izradu medijske strategije formirana je na sastanku predsednice Vlade Ane Brnabić i predstavnika medijskih i novinarskih udruženja, održanom 18. juna u Vladi Srbije. Tada je za predsednika izabran Dejan Stojanović, predstavnik Ministarstva kulture i informisanja, i dogovoreno je da se ona sastoji od 9 predstavnika medijskih i novinarskih udruženja i 8 predstavnika države.

Predsednica Vlade Ana Brnabić, nakon dobijanja Nacrta strategije, zahvalila je svim članovima Radne grupe koji su učestvovali u izradi dokumenta i istakla važnost transparentnosti i inkluzivnosti celog procesa. Brnabić je zahvalila i međunarodnim institucijama koje su učestvovale u izradi Medijske strategije.

Pored članova Radne grupe, u izradi Medijske strategije bio je uključen veliki broj eksperata, predstavnika međunarodnih organizacija i organizacija civilnog društva, medija, medijskih javnih servisa, akademske javnosti i drugi.

U okviru izrade strategije, u Novom Sadu je 17. i 18. decembra održana i profesionalna debata, u kojoj je učestvovalo više od 120 predstavnika medijskih i novinarskih udruženja, medija, akademskih institucija, organizacija civilnog društva i drugi.

Proces izrade Medijske strategije podržala je Misija OEBS-a u Srbiji, kao i Delegacija EU u Srbiji, Ambasada Kraljevine Norveške i Fondacija Konrad Adenauer.

Strategija definiše pet ključnih ciljeva: socio-ekonomski i profesionalni status i bezbednost novinara, konkurenciju na tržištu i ekonomsku održivost medija, ulogu državnih institucija u medijskom sistemu, raznovrsnost i kvalitet medijskih sadržaja i digitalne kompetencije i stručna znanja.

Početkom naredne godine, nakon usvajanja programa javne rasprave od strane nadležnog vladinog organa, Nacrt strategije biće dostupan svim građanima“, kaže se u saopštenju.

Da Vas podsetimo:  Visoka koncentracija i sveprisutna kontrola na domaćem medijskom tržištu

Izvor: cenzolovka.rs

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime