Kako se menjaju političari na pozornici vlasti, menjaju svoje ophođenje prema, prvo glasačima, a zatim i narodu. Svaka vlast kao da ima svoj jezik, a stvarno uglavnom je plagijat prethodnih, a po uticajem spoljnih saradnika i naredbodavaca. Tu veliki uticaj u zadnjem peripodu ima parizer umočen u majonezu. Tu se, osim politike, ogleda i ekonomija domaćinstava. Glavni nosilac ovog „projekta“ svakako je gospodin Parizermen i ostala gospoda u njegovoj blizini.
♦ Vodeći političari su iskreni. Da, iskreno lažu.
♦ Dakle, narod nije stoka. Stoka ne glasa!
♦ On je toliko poverljiv sagovornik da ni sam ne zna o čemu priča.
♦ Mi se držimo EU kao pijan plota. Shvatićemo kasnije da su tarabe bile trule.
♦ Naša komercijalna vizija je, u svakom slučaju, provizija!?
♦ Ako je posao zabava. Čime onda da se zabave nezaposleni.
♦ Agencija za borbu protiv korupcije uzela je korupciju u svoje ruke.
♦ Pročitao sam u anatomiji da svako ima mozak. A poltroni?
♦ Moj vođa se uči na tuđim greškama, ali zato svoje veliča.
♦ Nije tačno da moj direktor nema ideje. Ima, al’ samo lude ideje!
♦ Mi u firmi ne možemo napred. Iza nas niko ne stoji.
♦ Kada se vozite u pogrešnom vozu, sve su vam usputne stanice pogrešne.
♦ U mom preduzeću ne trebaju basne. Vidimo ih u originalu.
♦ Prekinut je lanac kriminala. Sada se udvostručio.
♦ Ne dozvolite uvođenje dan lažova. Dovoljni su javna nastupanja pojedinih političara.
♦ Sve smo bogatiji! Sada imamo više partija, narodnih kuhinja, stranih posmatrača, domaćih plaćenika i da ne pominjem domaće paćenike.
♦ Neki samo jednom uđu u fakultet. Samo kada podignu diplomu.
♦ „Beograd na vodi“ redak je slučaj u svetu. Danas ima dosta gradova u vodi.
Autor: Akademik dr Milanče Mitovski
GDE JE KRAJ RUŠENJA STANICE?
Inženjer geologije Zoran Đajić, kao zaduženi za jednog dela poslova na rekonstrukciji Železnićke stanice u Novom Sadu, navodi mnogo tehničke i druge nepravilnosti tako da je došlo do pada nadstrešnice za koju kažu da nije rekonstrujisana, međutim inženjer Đajić kaže da su mnogi stvari znani i neznani rađeni, pa čak navodi da su sajle preopterećene i korodirane ni su izdržale teret. Kako je građena stanica u celini, preti opasnost od novih rušenja. Nadležni organi moraju da angažuju vrhunske stručnjake iz građevine, atrhitekture i mašinstva da urade studiju o stanju objekata i da pronađu gde su greške i na čiju dušu idu, pa tek onda da se hapse po zamisli ΛV.