O Vaskršnjim požarima

Planetarni progon Pravoslavlja

0
1246

savaNa dan pravoslavnog Vaskrsa podmetnut je požar u četiri pravoslavna hrama, u Americi, Australiji i Rusiji. U velikom požaru izgorjela je Crkva Svetog Save na Menhetnu u Njujorku. Požar je izbio u 18.50 sati, nepuna tri sata pošto su vjernici i sveštenici napustili crkvu posle liturgije i proslave Vaskrsa. Prema riječima vatrogasnog komesara Njujorka, nije bilo žrtava. Srpska pravoslavna crkva je izgorjela u požaru koji je nastao pod nerazjašnjenim okolnostima, prema izjavi Majkl Gala drugog čovjeka njujorških vatrogasaca požar je`sumnjivog porijekla`, a uzrok svakako ‘nisu neugašene svijeće’.

Izvještaj vatrogasnih službi sa tri lokacije požara su slične, `iznenađeni su jačinom i brzinom širenja požara`, što ukazuje i na sličan način podmetanja vatre. Napadanje vjerskih hramova na dane vjerskih praznika je prepoznatljiva strategija terorističkih napada vjerskih ekstremista, na Bliskom istoku i širom svijeta. Njujork post je objavio tekst u kome tvrdi da požari u četiri pravoslavne svetinje na tri kontinenta nisu bili slučajnost, kao i da imaju veze sa kanonizacijom Alojzija Stepinca protiv koje se zalaže Srpska pravoslavna crkva. „Postoji strah da su ovi nemili događaji bili dobro isplanirani napadi upereni ka pravoslavnoj veri“, piše Njujork post.

Trećeg maja za `Njujork dejli njuz` komesar vatrogasne službe Danijel Nigro je izjavio da su požar u kome je izgorela Saborna crkva Svetog Save u Njujorku izazvale neugašene svijeće, koje su tinjale a čuvar ih je stavio u kutiju. Poznato je i medijsko manipulaisanje evroameričih medija u prikrivanju uzroka ratova i nesreća koje kreira evroatlanska alijansa; ali koji u svojoj planetarnoj antisrpskoj i antipravoslavnoj kampanji još nisu prevazišli jugoslovenski agitprop u prikrivanju stogodišnjeg stradanja Srba u dvadesetom vijeku, po vjerskoj i nacionalnoj osnovi.

Istoričarima je poznato jugoslovensko stogodišnje relativizovanje religioznih razlika u projektu jugoslovenskog ekumenizma, vanpravoslavnog masonsko-monarhističkog, a kasnije komunističkog jugoslovenskog frankeštanskog projekta. I danas su srbojugoslovenski ateistički aktivisti u medijskoj misiji prikrivanja vjerskih uzroka napada `svete alijanse` na Srbe. Naime, zbog projekta jugoslovenskog i evroameričkog ekumenizma zasnovanog prije svega na `približavanju` pravoslavlja papizmu, svega srpskog i pravoslavnog `svetoj stolici`.

Da Vas podsetimo:  Uvedite nove poreze i akcize na rijaliti, novobogataše, banke i divlju gradnju

Zapravo, zbog evroatlanskih integracija kao strateškog opredeljenja i puta Evropske Srbije, koji nema alternativu. Zbog čega se i stogodišnji progoni pravoslavnih Srba od strane papsko-protestantske alijanse, i stotine zapaljenih pravoslavnih hramova srpske crkve od Krajine do Kosova svode na nacionalni srpsko-hrvatski ili srpsko-albanski plemenski sukob, nikada dovoljno hristjanizovanog balkanskog stanovništva.

(Takođe, drugog dana Vaskrsa tokom noći je u Beogradu u baraci blizu zgrade Patrijaršije podmetnut požar koji je brzom intervencijom vatrogasaca ugašen. U baraci je nađen dvadesetogodišnji Avganistanac migrant koji je kako se sumnja izazvao požar, a postoji moguće da je planirao da se izvrši `religiozno` žrtvovanje podmetanjem požara protiv `nevjernika`.

PLANETARNI PROGON PRAVOSLAVLjA

Napadom na strateška središta pravoslavne dijaspore i misije u svijetu, podmetanjem požara u pravoslavne hramove na dan pravoslavnog vaskrsa, `sveta alijansa` je nastavila na sebi svojstven spektakularno način sprovođenje strategije planetarnog progona pravoslavlja. Strategije usmjerene prema pravoslavnoj Rusiji kao najbrojnijem pravoslavnom narodu, i vojnoj moći koja ugrožava uspostavljanje jednopolarnog vojnog i vjerskog `evroatlanskog svijeta`. Naime, sprovođenje planetarnog progona pravoslavlja koje uvijek programski počinje progonom pravoslavnih Srba i Grka na Balkanu, a sada vidimo i spaljivanjem pravoslavnih hramova srpske i grčke dijaspore; ali i makedonske, koja nije opravdala očekivanja `svete alijanse` u antipravoslavnom aranžmanu.

Sjetimo se podmetnutog požara u manastiru Hilandar na Atosu posle NATO okupacije južne srpske pokrajine i progona Srba sa Kosova i Metohije, a potom saspaljivanja preko 130 pravoslavnih hramova i manastira Kosova i Metohije. Kako i proteklih pet vjekova vatikanski vojno-vjerski pohodi , a danas vatikansko-vašingtonski, počinju vojnim i terorističkim `probama` na vojno slabijim državama pravoslavnih naroda. Prvenstveno na narodima čije se države nisu priključile `svetoj alijansi` u pohodu na pravoslavnu Rusiju, ili kao članice alijanse ne ispunjavaju sve vjerske ili političke zahtjeve. Dakle, probom za sprovođenje planetarnog projekta progona pravoslavlja, osvajanja Rusije i pljačke velikog ruskog kopna.

Da Vas podsetimo:  Autošovinizam lokalnih medija na jugu Srbije

VALAMSKI MANASTIR

Valamski manastir i Valamski manastiri su Sveta Gora ruskog pravoslavlja, centar ruske duhovnosti, nazivaju ga i Ruski Atos. Car Ivan IV Vasiljevič Grozni je manastiru dao status carske lavre od kada se manastir razvija. Manastir se nalazi u Valamskom arhipelagu na ostrvu usred jezera Ladoga. Valamski manastir je bio najsjevernija tačka Pravoslavne crkve prema ugrofi- nskim paganima i kasnije zapadna prema rimokatolicima Tavastije, Savonije i protestantske švedske Karelije. Valamski manastiri predstavljaju duhovni bedem pravoslavlja prema papsko-protestanskom svijetu koji vjekovima nastoji da Rusiju pretvori u svoju ekonomsku, ali i religioznu i kulturnu koloniju.

CRKVA SVETOG SAVE NA MENHETNU

Hram na Menhetnu je sagrađena 1850. godine, i bila je episkopalna crkva protestantske vjerske zajednice. Srpska pravoslavna crkva je 1943.godine kupila hram od kada je u vlasništvu Srpske crkve. Vladika Nikolaj Velimiro- vić je pregovarao sa američkim episkopom koji je zahvaljujući duhovnom autoritetu Vladike Nikolaja i simpatijama prema Srbima pristao da crkvu proda Srpskoj crkvi, jer je bilo mnogo ponuda, možemo pretpostaviti kakvih ponuda od politički moćnih i bogatih vjerskih zajednica i država za hram u srcu Menhetna.

Godine 1962. u crkvu je postavljen ikonostas u vizantijskom stilu ručni rad iz manastira Sveti Naum sa Ohrida. Ikone na ikonostasu živopisao je poznati ruski ikonopisac Ivan Meljnikov. Zbog svoje duhovne i istorijske vrednosti, aprila 1968. godine Komisija za zaštitu spomenika grada Njujorka službeno je proglasila pravoslavnu Crkvu Svetog Save spomenikom pod zaštitom grada, naglašavajući da „njen izuzetan izgled zahteva posebnu pažnju“ i da je „to čini jedinstvenom u gradu Njujorku“. Decembra 1982. crkva dobija i najviše zvanje koje jedna građevina može da nosi u Americi: službeno je upisana u Nacionalni registar istorijskih zdanja, kao važan spomenik u istorijskom razvoju SAD.

Da Vas podsetimo:  Kosovo je pustoš: Kako su nas obmanuli ciframa i prikazali lažnu stvarnost

Ognjen Vojvodić

ognjenvojvodic.info

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime