Od vrtića do brenda: Ivana, Aleksandra i Nevena prave „kozmetiku iz košnice“ koju svi obožavaju

0
49
Foto: Priče sa dušom

Ivana, Aleksandra i Nevena odrasle su na Labudovom i Petlovom brdu, zajedno išle u vrtić i maštale o tome da jednog dana spoje svoja znanja i karaktere u zajedničkoj ideji. Na jednoj kafi Ivana je spomenula meleme koje su pravile njena mama i baka u Bastavu, selu kraj Sokolskih planina.

Trima drugaricama nije trebalo mnogo vremena da osmisle ime brenda i razrade poslovnu ideju.

– Prvi melem je nastao zbog moje rođene sestre Maše, jer njen problem sa ekcemom koji je imala kao beba, lekari nisu uspeli da reše, priča Ivana Soldatović (27).

– Zbog toga smo potražili lek u prirodi. Baka Rosa i mama su iskoristile biljke iz bakine bašte i vosak iz naših košnica, o kojima deda Bata godinama brine, napravile melem za ekcem, a Maša je odnela pobedu, kaže i dodaje da je odmah znala da je prava stvar da u tu priču krene sa Saškom i Nevenom.

 

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели bee’s care (@beescare.rs)

Kredibilitet i reputacija ispred kratkoročnog brzog rasta

Posao su počele da razvijaju sa mnogo entuzijazma i ideja. Bez obzira na pregršt želja, mogućnosti i planova, Nevena Tomić (27) kaže da im je zajednički stav od početka bio „da ništa ne rade po svaku cenu“, pišu Priče sa dušom.

– Bee’s care smo pokrenule 2019. godine, i na našu sreću svaki mesec je bolji od prethodnog. Poverenje kupaca stekle smo vrlo brzo, pre svega zbog iskrenog pristupa. Kad nismo sigurne da će vam naš proizvod pomoći, mi vam ga nećemo prodati. To su kupci prepoznali i zbog toga nam se vraćaju, objašnjava Nevena.

Treći član tima, Aleksandra Marinković (27), ponosno kaže da su brend nazvale “kozmetika iz košnice”, jer se u proizvodima nalazi domaći pčelinji vosak iz košnica iz gazdinstva na obroncima Sokolskih planina.

Da Vas podsetimo:  APR: Najprofitabilniji Ziđin i MK grupa, najveći gubitaš – EPS

– Nasledile smo i recepture za melem za ekcem, melem za obnovu kože, melem za hemoroide i melem za usne. Razvile smo i plan za recepte za dve kreme za lice i danas ukupno imamo 11 proizvoda.

San im je, kako dodaje, da u budućnosti u potpunosti pokriju svaki deo nege lica i tela na prirodan način.

Iz iskustva kažu da je u vreme kada su pokrenule tu preduzetničku priču postojala manja svest o značaju prirodne i kozmetike zdravog sastava, a da danas imaju dosta novih kupaca koji se trude da bar u nekom segmentu života promene navike – bilo da je to ishrana, vazduh, voda, posuđe ili kozmetika.

Punu podršku dobile su od prijatelja i kolega, ali i od poslodavaca, pošto svaka od njih tri ima osnovni posao kojim se bavi.

 

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели bee’s care (@beescare.rs)

Zadovoljni kupci „vetar u leđa“

– Najlepši deo je kada dobijemo povratnu informaciju da su naši proizvodi nekome pomogli. Recimo, kada nam pošalju fotografiju bebe pre korišćenja našeg melema i posle. Pokreće nas i stvaranje nečeg većeg, što će, nadamo se, živeti i posle nas, nečeg što će ostati našoj deci, kaže Ivana.

– Želele smo da bee’s care ljudi posmatraju kao čoveka u kojeg će imati poverenja, koji će da razgovara sa njima, koji drži reč i koji sve što radi, radi kvalitetno – kao čoveka koji ima dušu. To smo i uspele, a naši kupci to vide, cene i podržavaju, zaključuje Nevena.

Autor teksta: Nenad Blagojević

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime