Presečeni komunikacioni kablovi, obustavljen međugradski železnički saobraćaj u severnoj Nemačkoj

1
138

Tehnički kvar izazvao je potpuni zastoj u međugradskom saobraćaju na „Dojče Banu“ na severu Nemačke.

Foto: bahn.de

Dva komunikaciona kabla presečena su na dva različita mesta.

Svi vozovi u severnoj Nemačkoj bili su pogođeni ovim problemom, saopštila je jutros nemačka železnica.

Obustavljen je bio i saobraćaj između Berlina, Hanovera i Severne Rajne-Vestfalije.

U Donjoj Saksoniji i Bremenu, sve regionalne ekspresne i regionalne železničke veze takođe su bile u zastoju.

Saobraćaj je ponovo uspostavljen nakon dva sata, a uzroci kvara se još uvek istražuju.
Kako navodi „Špigl“, istrage bezbednosnih agencija govore o prvim znacima moguće sabotaže.

1 KOMENTAR

  1. KUDA STIGLA NAŠA ŽELEZNICA?

    Na železnici vlada šarenolikost, vozovi se kreću brzinom 0 do 200 km/h, a železničke stanice prokišnjavaju, ruinirani i skladište su svakojakog otpada i smeća. Voz „Soko“ je zadovoljio znatiželjnost vođećih poličara i putnika koji ga koriste. Za ostale i raspadnute pruge i vozova malo ih briga zaobilazi, kao kiša oko Kragujevca. Voz na liniji Niš-Bor (130 km) putuje pet sati u jednom pravcu, sporiji je od vozova iz 19. veka. Putnički vioz na liniji Majdanpek-Kučevo ne saobraća godinama. Železnička stanica u Boru bila je za primer arhitektonski i za posmatranje sada je ruinirana, proterano je osoblje, a stanica je pretvorena u WC bez šolje, vode i čučavce i prostor pun sa svakojakim otpadom. To je sramota za Srpsku železnicu i za grad bakra, srebra i zlata, Bor. Nadležni ili su slabovidi ili ne razumeju na šta je pretvorena. Izlomljena stakla, porušeni zidovi, nikada neočišćena, puna stakla, otpadaka i izmeta. Ovo se događa u 21. veku u zemlji Srbiji i u grada giganta bakra i zlata, žalosno i sramno. Valjda će se, nadležni na železnici, Bora i Srbije, sete da i ove anomalije srede, u suprotnom neka im služi na čast i obraz, ukoliko ga imaju.Sada je što je južnije to je i tužnije, a dokle. Sve dok se vođe ne dosete da i tu treba investirati nešto, pa makar bila i železnica.

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime