Radoica Milosavljević kupuje još jednu televiziju?

0
156
Radoica Milosavljević / Foto: printscreen ( N1 )

Kruševački biznismen Radoica Milosavljević ne želi da potvrdi, ali ne negira saznanja UNS-a da namerava širenje svog poslovanja kupovinom televizije Fira u Zaječaru.

„Ne tiče vas se šta ja nameravam da uradim. Neću ništa o tome da vam kažem“, rekao je UNS-u Milosavljević koji je skrenuo pažnju javnosti na sebe 2015. godine, kada je kupio osam medija: TV Požega, Centar za informisanje Novi Kneževac, RT Kruševac, RT Kragujevac, TV Pirot, RT Brus, RT Caribrid iz Dimitrovgrada i RT Pančevo.

Vlasnik televizije Fira Saša Firović rekao je UNS-u da zbog loše finansijske situacije razmišlja o prodaji televizije, ali nije hteo da kaže ko bi mogao da bude kupac.

Dodao je da je televizija Fira u teškoj situaciji jer od opštinske uprave u Zaječaru tri godine nije dobila nikakva finansijska sredstva.

„To se dešava zbog određene vrste revanšizma, jer mi informišemo onako kako mislimo da treba, a ne onako kako nam diktira opštinska uprava“, rekao je on UNS-u.

Koliko televizija ima Radoica Milosavljević?

Ko god da u budućnosti bude vlasnik TV Fira, ostaće jednako nejasno koliko je televizija u vlasništvu Radoice Milosavljevića.

Prema pisanju medija, Milosavljević poseduje 11 televizija. Nakon što je kupio prvih osam medija, privatizacija TV Kragujevac je zbog neispunjenih obaveza, raskinuta, ali je kasnije kupio i „Kanal M“ iz Paraćina, TV Leskovac, i RTV Bačka Palanka i osnovao  preduzeće SOS kanal Plus.

On je, međutim, 2015. godine prilikom posete svojoj  RTV Caribrod iz Dimitrovgrada, izjavio „da je vlasnik 11 medija i suvlasnik još desetak“.

Tada mu se obratilo Udruženje novinara Srbije (UNS) sa molbom da kaže koliko tačno medija poseduje. Odgovarajući na pitanje, on je samog sebe demantovao, rekavši da je vlasnik osam medija koje je platio i za koje je potpisao ugovor, kao i da želi da postane vlasnik još tri.

Da Vas podsetimo:  Tajni izveštaj REM-a: Televizije pred izbore u službi Vučića

Istog dana negirao je i to, kada je u poseti RTV Kruševac, rekao da je „vlasnik još osam televizija i akcionar u još šest“.

Milioni dinara iz budžeta lokalnih samouprava

Nepune dve godine posle kupovine TV Kragujevac, privatizacija tog medija je raskinuta. Prema informaciji koju je 2018. godine objavio sajt Raskrikavanje, ostale Milosavljevićeve televizije posluju sa gubicima, iako su početkom 2018. godine dobile milione dinara iz budžeta lokalnih samouprava.

„Tako je RTV Pančevo koju je Milosavljević kupio za 87 hiljada evra, do sada direktno i indirektno dobila oko 330 hiljada evra. Na primer, samo u ovoj godini televizija je dobila oko pola miliona dinara od opštine Kovin, 800 hiljada dinara u Beloj Crkvi, milion dinara u Kovačici i oko šest miliona dinara u Pančevu što je sve ukupno oko 70 hiljada evra“, navedeno je na sajtu Raskrikavanje.

U vreme kada je počeo da kupuje lokalne televizije, mediji su objavili da Milosavljević, koji je član Socijalističke partije Srbije, blizak direktoru BIA i visokom funkcioneru SNS-a, Bratislavu Gašiću.

On je i to negirao, rekavši da je jedina veza između njega i Gašića to što su iz istog sela. Zajedničko im je i to što članovi Gašićeve porodice koji su vlasnici više lokalnih televizija u Srbiji, takođe uspešno prolaze na konkursima za medijske projekte.

Mada je Milosavljević negirao da ima veze sa funkcionerima SNS-a, njegove televizije otvoreno napadaju opoziciju, a našle su se u žiži javnosti kada im je upućen imejl, do koga je došao portal Južne vesti, u kojem je pisalo da su „Đilas, Hitler i Sergej“ teme koje treba da zauzmu prostor u informativnom programu.

Izvor: UNS

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime