
Rekorder u nepravilnostima je Pink sa 376 prekršaja u raznim emisijama – Žikina šarenica, Zadruga, Premijera, Amidži Šou, Pinkove zvezdice, Novo jutro.
Tako je, na primer, u Žikinoj šarenici više puta uočeno prikriveno oglašavanje u kvizu “Žikine pitalice” gde su se navodile informacije o darodavcima, a više od stotinu puta u ovoj, ali i pomenutim emisijama su se u krupnim kadrovima videli razni proizvodi.
Sledi Hepi sa 243 prekršaja, od kojih je najviše njih uočeno u rijaliti programu Parovi, gde se u kadrovima pojavljuju komercijalni proizvodi raznih marki (pića, hrana, deterdženti i slično), što je takođe zakonom zabranjeno.
Na televiziji O2 je u martu zabeleženo 107 prekršaja iz ovog zakona, a na TV Prva je bilo 158 prekršaja, naročito u Zvezdama Granda i Radnoj akciji.
Prekršaja je na svim televizijama bilo i tokom informativnih emisija i filmova koji se prekidaju reklamama češće nego što bi smele.
Kako su u januaru iz REM-a rekli za Cenzolovku, tokom 2018. godine su zbog kršenja Zakona o oglašavanju podneli 58 prekršajnih prijava, a najviše njih se odnosilo na trajanje oglasnih poruka u jednom sati, kao i u vezi sa plasiranjem proizvoda i sponzorstvom.
Nije, međutim, poznato da li su te prijave procesuirane i kakav je ishod tih postupaka. Ipak, ovaj portal piše da je REM za četiri i po godine, podnoseći prijave za kršenje Zakona o oglašavanju ili Zakona o elektronskim medijima, dobio samo četiri postupka protiv nacionalnih emitera.
Prema zakonu o oglašavanju, kazne za televizije se u zavisnosti od prekršaja kreću od 300 hiljada do dva miliona dinara.
Samo evidetiraju a po pravilniku imaju mogucnost da opomenu TV stanice…NAS BRANE SA ZAVEZANIM RUKAMA a i ne trude se mnogo.