SNS u Milanovcu 10 godina laže građane

0
103

Krajem novembra prošle godine, uz prisustvo predsednika Srbije i ambasadorke Kine u Srbiji, počela je izgradnja pristupne saobraćajnice koja je trebalo da spoji Gornji Milanovac i auto-put Miloš Veliki. Medjutim, kada su se kamere ugasile gradilište je opustelo, a tako je i danas.

Ovako je bilo 29.novembra prošle godine kada je posle deset godina od prvog obećanja počela izgradnja obilaznice koja će povezati Gornji Milanovac i auto-put Miloš Veliki. U grad pod Rudnikom sjatilo se celo državno rukovodstvo, došao je čak i predsednik Srbije, ali i ambasadorka Kine jer su upravo kineske kompanije i dobile posao.

Danas je gradilište pusto, na njemu nema mašina, radnika, a odneta je čak i građevinska table.

Šta je ispraznilo gradilište za sada ostaje bez odgovora. Lokalna samouprava kaže da je svoj posao odradila do kraja, odnosno izvršila eksproprijaciju zemljišta na trasi i da je sve dalje na državi i Kinezima. Medjutim, ima i onih koji nisu iznenađeni.

„Ova saobraćajnica je primer obmane građana Gornjeg Milanovca. Samim tim što se toliko dugo čekalo na celu priču. Od 2012. godine postoji priča oko gradnje ove obilaznice. Ali, i zbog toga jer je otvaranje i zatvaranje bilo u istom danu. Svi ljudi vide da nema mašina, postoji samo blato. Ako SNS radi na tome da 10 godina obmanjuje ovaj narod, vidimo da su se građani zasitili svih tih neistina. Mislim da će građani uzeti stvar u svoje ruke i to olovkom potvrditi 3.aprila „, kaže Kristina Milošević iz koalicije „Moramo“.

Ono po čemu još ovaj posao bode oči javnosti su troškovi izgradnje saobračajnice duge 9,4 kilometra koji su uvećani čak šest puta u odnosu na prvobitnu procenu koju su dali stručnjaci CIP-a.

Da Vas podsetimo:  Mračna tajna brda Vidrak

„U oktobru sam postavila pitanje zbog čega je došlo do povećanja cene sa 5,5 miliona evra 2016. na čak 30 miliona evra 2021.godine. Svedoci smo da su se povećale cene sirovina kao što su gvožđe i beton, ali šest puta uvećati ovu cenu mora da bude praćeno određenim objašnjenjem”, objašnjava Milošević.

Iako je prvobitni plan bio da obilaznica bude puštena u saobraćaj sledeće godine, sudeći po trenutnom stanju, 2023. godina će ostati samo želja. Milanovčani će do Beograda i dalje ići Ibarskom magistralom preko Rudnika i Topole, a oko 1.500 kamiona dnevno i dalje će prolaziti centrom grada u jednom od najzagađenijih mesta u Srbiji.

https://www.ozonpress.net/

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime