Sud potvrdio, Informer mora da plati Obradoviću 100.000 dinara

0
176
Boško Obradović / Foto: YouTube Screenshot

Apelacioni sud u Beogradu potvrdio je presudu Višeg suda u Beogradu od 5. juna ove godine, kojom je vlasniku dnevnog lista Informer naloženo da zbog povrede časti i ugleda lideru Dveri Bošku Obradoviću isplati 100.000 dinara za povredu časti i ugleda, saopštio je taj pokret.

Kompaniji „Insajder tim DOO“ kazna je izrečena zbog teksta pod naslovom „Sram te bilo, fašisto“, koji je objavljen 17. juna 2018.

„U ovom tekstu, kao i u samom naslovu i podnaslovu, iznose se odredjene konstatacije-tvrdnje koje su, po mišljenju ovog suda, takve da kod prosečnog čitaoca ne mogu a da ne izazovu krajnje negativnu ocenu onoga na koga se te informacije odnose, a koje tvrdnje predstavljaju netačnu informaciju, pa samim tim i nedopuštenu“, navodi se u obrazloženju presude.

Obradović je povodom presude u pisanoj izjavi ocenio da je presuda „veliki trenutak“ i za njega lično i za Srpski pokret Dveri.

„Sud je pravosnažnom presudom skinuo klevetničku ljagu sa mog i imena Dveri da smo fašisti i kaznio one koji godinama neprestano iznose te laži i uvrede u javnost. Vredelo je čekati tri godine na ovu sudsku presudu, posebno sudijino obrazloženje, i na taj način odbraniti svoju čast“, naveo je Obradović.

Uprkos tome, on smatra da pojedini mediji neće prestati sa negativnim kampanjama protiv njega i političke opcije koju predvodi, „jer je finansijska kazna mala i oni su je unapred ukalkulisali u svoj godišnji budžet“.

„Kada bi konačno jednom bili kažnjeni tako da ih finansijski zaboli, verujem da bi počeli sledeći put da razmišljaju šta rade pre nego se na naslovnoj strani na monstruzan način obračunaju sa političkim neistomišljenicima aktuelne vlasti“, ocenio je Obradović.

Izvor: Beta / N1

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime