Glas čitalaca

Tehnika pljačke

3
1974

Vučićevi vukovi, spremaju otimačinu preduzeća JAT Tehnika za potrebe arapskih vlasnika Air Srbije

2014-12-18_044141

Radnici zaposleni u preduzeću JAT Tehnika, u pismu upućenom Tabloidu, opisuju kako se Vučićeva vlast okomila na njih. Cilj je da JAT tehniku otmu i predaju na upravljanje arapskim vlasnicima Air Srbije.

…….

Bivši direktor preduzeća JAT Tehnika, Srđan Mišković (iako je i sam bio daleko od idealnog), vodio je tvrdu politiku prema novoosnovanom preduzeću Air Srbiji, i nije dozvoljavao da nas arapsko-engleski propaliteti potpomognuti sa ex-domaćim (mahom iz Australije) sublimirani u rukovodstvu ove već sada propale kompanije, uvuku u svoj mulj. Držao ih je na distanci i saradnju prihvatao samo onda kada je interes preduzeća JAT Tehnika bio jasno definisan. Bahate pokušaje Daneta Kondića i njegove kamarile da JAT Tehniku tretiraju kao svoju prćiju i otimaju šta god im zatreba, Mišković je uspešno odbijao navukavši tako gnev idejnih očeva Air Srbije- Siniše Malog i naravno, Aleksandra Vučića. Iako Zorana Mihajlović kao resorni ministar nije htela da smeni direktora JAT Tehnike, Mali i Kondić su otrčali do Vučića i iznudili njegovu smenu. Pošto za to mesto nije lako naci kadar van vazduhoplovne struke, kao logično rešenje nametnuo se uzdigli mediokritet, bolesno ambiciozni i isto tako nesposobni Miroslav Musulin.

Jedini razlog njegovog postavljenja bio je da klima glavom na svaki mig Air Srbije i političara koji stoje iza ovog propalog projekta. Čim je postavljen za direktora doveo je kadrove, a od domaćih kadrova opredelio se mahom za neradnike- bivše sindikalce, svoje školske drugove i raznorazne poltrone koji mu danima nisu izlazili iz kabineta moleći za rukovodeća radna mesta.

Iako počinje da ponavlja Vučićevu mantru o štednji i stezanju kaiša, sam kreće na seriju službenih putovanja – Istambul ( nekoliko puta), Moskva ( nekoliko puta), Madrid, Viljnus, Ljubljana, Dubai, Abu Dabi…U proseku- tri službena puta mesečno. Razlozi za ova putovanja su navodno traženje novih kupaca usluga Jat Tehnike. Ali, poenta je da nijednog novog nije doveo, da je posla manje nego ikada od osnivanja firme i da su pomenuta putovanja čisto iživljavanje, svojstveno nekadašnjim direktorima državnih preduzeća iz vremena komunizma. Pored toga, smenjuje, otpušta, kažnjava šakom i kapom, uvodi atmosferu strahovlade a valjda iz straha za vlastitu bezbednost, postavlja blindirana vrata na svom kabinetu??! Za sve lošije stanje u firmi optužuje sve redom ali ne i sebe i svoj brižljivo birani tim.

Da Vas podsetimo:  Milan Milenković: Ko to tamo siluje?

Sve ovo govori da nikome ne treba jaka i uspešna Tehnika jer je pala za oko kriminalcima iz Air Srbije, koji bi da se prošire malo po aerodromu a nemaju ni krova nad glavom (hangare) i da je ovakav imbecil na celu firme, pojačan sa apsolutnim dunsterima sa strane, dobitna kombinacija da firmu za par meseci dovedu do stečaja i zatim je arapskim prijateljima poklone, baš kao i nacionalnu avio kompaniju onomad. Napominjemo da je JAT Tehnika do pre mesec poslovala pozitivno, da je država preuzela na sebe 2,5 miliona evra JAT-ovog duga prema nama (da njihovi prijatelji Arapi ne bi morali da ga vraćaju) i da se radi o firmi koja je apsolutno imala svoju budućnost. Više je na žalost nema.

JAT Tehnika je i ranije bila izborni plen pojedinih partija (Nova Srbija, SPS sam ili u kombinaciji sa DS-om, bilo je tu i Dinkićevih sledbenika) ali niko nikada nije dovlačio kadrove sa strane i postavljao ih na rukovodeća mesta. SNS je prvi koji to radi posle svih onih bajki o nepartijskim rukovodstvima u državnim firmama. JAT je krenuo nizbrdo kada su stranke ušle u njega i dok ga kao skakakvci nisu oglodali, nisu ga pustili. Na kraju je poklonjen Arapima. Ista sudbina čeka i JAT Tehniku.

Tabloid – List protiv mafije / Kolaž: Geto Srbija

3 KOMENTARA

  1. JAT je propao isključivo zbog lošeg i pljačkaškog rukovodstva iz reda partijskih kadrova koji su se stalno smenjivali. Totalne neznalice u poslu ali izvežbani pljačkaši, doterali su JAT do duga od preko 200 miliona €. Muvalo se svim i svačim. Nije postojala nikakva politička volja da kompanija koja je nekada imala veoma dobar ugled u svetu, ostane srpska jer više nije imalo šta da se opljačka. Trebalo je platiti Arapima da je preuzmu, valjda da bi se neki političar opet dobro „omastio“ Oteto je sve- čak i odlično školovani piloti. Srbija je preuzela dugove, obavezu da uzme kredit od 40 miliona € za iznajmljivanje aviona koje JAT nije imao, plaćene su otpremnine za radnike koji su otpušteni, prteuzeto je plaćanje aerodromskih taksi na BG aerodromu za određeno vreme itd. Da je država tako izašla JAT-u u susret i da je postavljen stučni a ne partijsko-lopovski rukovodeći kadar, pa možda čak i neki menadžer iz inostranstva, JAT bi opstao kao srpska kompanija. Ovako, ponovilo se miuvanje slično kao kod železare u Smederevu, Fiata u Kragujevcu i td. gde su se neki partijci basnoslovno obogatili! Tako će biti i sa Telekomom, sa EPS-om i sa ostalim „kućnim srebrom“ koje će ove štetočine, zarad lične koristi uskoro nekome dati za bagatelu!

  2. JAT je propao isključivo zbog lošeg i pljačkaškog rukovodstva iz reda partijskih kadrova koji su se stalno smenjivali. Totalne neznalice u poslu ali izvežbani pljačkaši, doterali su JAT do duga od preko 200 miliona €. Muvalo se svim i svačim. Nije postojala nikakva politička volja da kompanija koja je imala veoma dobar ugled u svetu, ostane srpska jer više nije imalo šta da se opljačka. Trebalo je platiti Arapima da je preuzmu, valjda da bi se neki političar opet neko dobro „omastio“ Oteto je sve- čak i odlično školovani piloti. Srbija je preuzela dugove, obavezu da uzme kredit od 40 miliona € za iznajmljivanje aviona koje JAT nije imao, plaćenu su otpremnine za radnike koji su otpušteni, prteuzeto je plaćanje aerodromskih taksi na BG aerodromu za određeno vreme itd. Da je država tako izašla JAT-u u susret i da je postavljen stučni a ne partijsko-lopovski rukovodeći kadar, pa možda čak i neki menadžer iz inostranstva, JAT bi opstao kao srpska kompanija. Ovako, ponovilo se miuvanje slično kao kod železare u Smederevu, Fiata u Kragujevcu i td. gde su se neki partijci basnoslovno obogatili! Tako će biti i sa Telekomom, sa EPS-om i sa ostalim „kućnim srebrom“ koje će ove štetočine, zarad lične koristi uskoro nekome dati za bagatelu!

  3. Koliko znam jedino je taj ogranaka bivseg JAT-a (medju kolegama na zapadu poznatiji kao- Job About Time) bio valjan i veoma postovan u svetu. E upravo stoga ce kerovi sada da ga rastrgnu. Nisu to vukovi jer Vucic nije vuk.
    O uspesnosti Etihada – sad ce rebalans budzeta Srbije da se pokrije minus….
    O Dacicu – pevao je….ponovo je pevao….dajte neka mu neko kaze da ne zna da peva lepo. Ili neka vezba negde pa nek s eprijavi na „I got talent“ jer je ocito da ce tamo jasno cuti – NO!

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime