Transparentnost: Lista SNS-a troši najviše novca u predizbornoj kampanji

0
76

Za predsedničke i parlamentarne izbore u Srbiji iz budžeta je izdvojeno oko 15,7 miliona evra, a do sada je potrošeno manje od destet odsto tih sredstava, oko 1,5 miliona evra, saopštila je Transparentnost Srbija. Većina partija oslanja se upravo na ta sredstva, a ona će biti uplaćena tek pet dana nakon što se utvrdi spisak svih učesnika izbora.

Programski direktor Transparentnosti Nemanja Nenadić je naveo da je u prve tri nedelje kampanje za parlamentarne izbore jedino SNS emitovala oglase na televizijskim stanicama, iako je u to doba već bilo proglašeno još deset izbornih lista.

Kampanju je u značajnijem obimu vodila samo Srpska napredna stranka (SNS), koja je na televizijske i oglase na Fejsbuku potrošila najmanje 600.000 evra.

Prema podacima Fejsbuka, vrednost oglašavanja sa naloga SNS-a i funkcionera te stranke u proteklih mesec dana bila je oko 80.000 evra.

Kako se naglašava, tome trebalo dodati i oglašavanje vredno preko 10.000 evra sa nekoliko naloga preko kojih se promoviše SNS ili kritikuju njeni protivnici (nalozi „Pristojna Srbija“, „Volimo srpsku opoziciju“).

Prema podacima Transparentnosti, u trećoj nedelji kampanje, najviše novca od oglasa koje je platila lista „Aleksandar Vučić – Zajedno možemo sve“, prihodovala je Televizija Pink, 136.141 evra, od 28. februara do 6. marta, ako se računa minimalni popust prilikom njihvog plaćanja.

U istom periodu Radio televizija Srbije je prihodovala 94.015, TV Prva 54.683, TV B92 28.280 evra, TV Happy 53.811 evra, a u cele tri nedelje do sada je potrošeno 728.528 evra na TV oglase.

Sredstva za finansiranje parlamentarnih izbora biće finansirana iz budžetske rezerve.

Broj promotivnih aktivnosti veći za je za 58 odsto nego u istom periodu prethodne godine, kada nije bilo izbora.

Da Vas podsetimo:  Nešto se dešava! Nova studija otkriva porast slučajeva RAKA kod mladih za 79%

Za „Top 10“ najaktivnijih funkcionera, broj promotivnih aktivnosti je veći 118 odsto, a među njima prednjači Goran Vesić sa 32, a zatim Vanja Udovičić sa 28 promotivnih aktivnosti.

Aleksandar Vučić je imao 11 promotivnih, od toga šest u drugoj nedelji marta.

https://novaekonomija.rs/

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime