Tunel

3
1739

%d0%b2%d1%83%d1%87%d0%b8%d1%9b-%d1%82%d0%b0%d0%ba%d0%be%d0%b1%d0%b2%d0%be-%d0%bf%d0%b0%d1%80%d0%b0%d1%81%d1%82%d0%be%d1%81-790x514-640x416Bruka je pukla.

Napokon su priznali da su dva tunela Brđani i Šarani, na deonici novog auto-putu Ljig – Preljina, niži za 30 cm i da šleperi ne mogu da prođu, nego samo po sredini.

Šteta iznosi četri milina evra.

Postavlja se pitanje – šta su radili nadležni državni organi nadzora?

Kako to nisu na vreme uočili?

Kako su dozvolili da se to dogodi?

Metafora o tunelima najbolje govori o izdajničkoj vlasti Ace Dramosera.

Sve je kod njega pogrešno. Smešno pogrešno kao i kod tunela.

Kada sam pročitao ovu vest, nasmejao sam se od muke.

Nestručan i nesposoban demagog vodi Srbiju kao da gradi ova dva tunela.

Već sada je vidljivo, posle četri godine njegovog zlostavljanja i silovanja javnosti, da Srbija propada i da su ogromne štete nastale zbog pogrešne ekonomske politike vlade.

Pošto nema nikakve rezultate, osim falsifikovanih statističkih nameštanja za spinovanje zavedene javnosti, diletant je potpuno poludeo, urla u kamere, ne može da se kontroliše i ne zna više kuda udara.

Pored ove sramote sa tunelima, treba ispitati čitav ovaj poslovni aranžman.

Treba ispitati koliko je on štetan za Srbiju.

Azerbejdžan nam je odobrio kredit na 15 godina po kamati od 4%, uz uslov da njegova firma bude izvođač radova.

Treba provereiti da li je stvarno kamata 4%, jer postoji verovatnoća da je kamata možda i do 7%.

Nikada se ne zna sa lopovima i prevarantima na vlasti.

I tuneli su napravljeni niži. Možda je tako i sa kamatom.

Deonica auto-put Ljig – Preljina je dugačka 40 km.

Ako je za to uzeto 308 miliona evra, to znači da je kilometar košta – 7.700.000 evra/km.

Da Vas podsetimo:  SLAVKO (Trivin sin) IVKOVIĆ – ZVEZDA kladionica, PINK potkrovlja i INFORMER suterena!

To je nenormalna cena za ovu deonicu puta, gde nema visokih planinskih prevoja i gde nema dugačkih tunela.

Ko se ugradio u cenu auto-puta?

Ko uzima novac iz kredita, koga otplaćuju poreski obveznici?

Predlažem da se izvrši revizija ugovora i radova na putu.

O tunelu je je sve rečeno.

Sada treba napraviti reviziju potpisanog ugovora i svih radova na putu.

Ne verujemo izdajničkom režimu.

Ako ne znaju da naprave tunel, kako mogu da vode državu?

Branko Dragaš

dragas.biz

_________

http://www.kurir.rs/vesti/drustvo/bruka-na-koridoru-11-ruse-nove-tunele-jer-su-niski-steta-4-miliona-evra-clanak-2464165

3 KOMENTARA

  1. Hm,hmm..naj jeftinija varijanta je, da se proglasi „biciklistickom stazom“..“staza za dzoging“, naravno sa „naplatnom rampom“, zna Velja Ilic, kako se „to“ radi.

  2. Čitala izjavu direktora „Planuma“ podizvođača azerbejdžanskoj firmi. Direktor, gospodin Todorović tvrdi da navodi o visini tunela nisu tačni ( postoji i snimak da kamioni prolaze kroz tunel), da su poslednju uplatu primili po računu za izvedene radove za januar 2016 godine, da ima dovoljan broj ljudi na deonicama i da je ubeđen da se ovim tvrdnjama narušava konkurentnost domaćih izvođača a u vezi sa novim poslovima ( što potvrđuju i reči ministarke Mihajlović kojima hvali azerbejdžansku firmu i kudi domaće izvođače). Naveo je i da se u posao, od strane vlasti, guraju i neke nedavno osnovane i potpuno nepoznate domaće kompanije ( ovo verovatno zbog lakšeg pranja para, osnuju firmu , obrnu pare, neko uzme procenat, firma nestane pre završetka posla i onda se traži novi novac i novi izvođači za završetak radova) Ljudi moji, srpski građevinari su cenjeni u svetu, imaju dugogodišnje iskustvo i nije mi jasno kakve su ovo sumanute mućke i odkud sad Azerbejdžan? Tako su Rusi gradili objekte za OI u Sočiju, pa se podsetimo kako su prošli.

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime