U „Matijeviću“ nije bilo propusta

0
1330

Nakon prašine koja se digla zbog video snimaka iz Industrije mesa „Matijević“, snimljenim od strane njihovog bivšeg radnika Mihajla Čepija, oglasila se i veterinarska inspekcija koja je ustanovila da nepravilnosti u korišćenju neprodatog mesa nije bilo.

meso_matijevic_1Kako saznaje 021.rs, republička veterinarska inspekcija juče je po hitnom postupku vanredno prekontrolisala ispravnost i zdravstvenu bezbednost mesnih prerađevina u „Matijeviću“ i utvrdila da u proizvodnom procesu nije bilo propusta.

„Veterinarska inspekcija je po nalogu Uprave za veterinu Ministarstva poljoprivrede vanredno obišla pogone kompanije Matijević i utvrdila da je sve po propisima, te da nisu utvrđeni nikakvi propusti pri proceduri skladištenja robe sa reklamacije. Sva vraćena roba iz prodavnica, poput one koja je na spornom snimku, prosleđuje se u pogon za proizvodnju hrane za kućne ljubimce“, navodi se u zapisniku koji je objavljen na internet sajtu ove kompanije.

Povodom nastalog problema oglasila se i sama kompanija saopštenjem potrošačima, u kom tvrde da se u objavljenom snimku pre svega radi o tendencioznoj zameni teza jer je on nastao u delu fabrike gde se odlaže otpad.

„Industrija mesa Matijević kao odgovorna kompanija prikuplja i sortira otpad što je normalan proces za gotovo svaku industriju pa tako i mesnu. To je proces koji nema nikakve veze niti je deo proizvodnje i istim se upravlja u skladu sa pozitivnim zakonskim propisima i pod nadzorom nadležnih inspekcija o čemu se vodi posebna evidencija dostupna svim zvaničnim institucijama. Ono što je sporno i što je obmana potrosača je što je na snimku ta roba predstavljena kao sirovina za proizvodnju. Za 25 godina postojanja mesna industrija Matijević kao pre svega porodična firma strogo vodi računa o bezbednosti i kvalitetu svojih proizvoda i o svojim potrošačima“, stoji u saopštenju.

Da Vas podsetimo:  Bujošević ponovo izabran za direktora RTS

S druge strane, iz Nacionalne organizacije potrošača Srbije kažu da žele da veruju da su državni organi svoj posao uradili savesno.

„Lično sam iznenađen brzinom i efikasnošću veterinarske inspekcije. Ako im je to praksa i u buduće, ja to pozdravljam, ali ako je to samo trenutno praksa, to baš i nije za pohvalu. Verujem i hoću da verujem da među tih hiljadu klanica koje postoje u Srbiji, malih, srednjih i velikih, mora da se napravi red i da se zna ko je i šta“, kaže Goran Papović, predsednik Nacionalne organizacija potrošača Srbije .

zapisnik1Osim Matijevića, na optužbe o zloupotrebama otpada reagovalo je i Ministarstvo zdravlja, kao i druge velike klanice, poput „Neoplante“ i „Karneksa“, iz kojih naglašavaju da su im prioriteti bezbednost potrošača i kvalitet robe, kao i rad u skladu sa važećim propisima.

Generalna direktorka „Karneksa“ u Vrbasu Tijana Anđelić kaže da ta kompanija poštuje standarde kvaliteta, što potvrđuje tradicija duga više od pola veka, poverenje domaćih potrošača, ali i potrošača na drugim tržištima gde je „Karneks“ izvoznik, a među njima su Rusija, Australija, Nemačka i mnoge druge države. „Kvalitet svih polaznih sirovina, od kojih je čak 90 odsto s naših farmi, proces proizvodnje kao i finalnog proizvoda je nešto sa čime kompanija ne pravi kompromis“, istakla je Anđelićeva.

I u novosadskoj „Neoplanti“ takođe su odbacili optužbe, navodeći napismeno da je bezbednost potrošača prioritet te da komapnija posluje u skladu s propisima, vodeći računa o kvalitetu, zdravstvenoj bezbednosti i higijenskoj ispravnosti mesa i mesnih prerađevina.

021.rs

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime