U vreme kampanje nismo se pojavljivali na nacionalnim televizijama

0
35

“U vreme izborne kampanje nisam se ni jednom pojavio na nacionalnim televizijama. To je bila odluka naše stranke, da se niko od nas ne pojavljuje na televizijama sa nacionalnim frekvencijama. Upravo zato da ne bi naše redovne aktivnosti, oni koji su protiv nas, koristili i govorili koliko mi imamo više vremena. Mi smo doneli odluku da to ne radimo. Čak, to je bilo mimo onih 10 dana kada to zakon zabranjuje.”

Zamenik gradonačelnika Beograda o pojavljivanju funkcionera SNS-a na televizijama sa nacionalnim frekvencijama tokom izborne kampanje. (TV Happy, 18. 4. 2022. godine)

Kad radite tokom kampanje, onda vam spočitavaju oni što ne rade kako vi to radite zbog kampanje”, rekao je zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić i naglasio da je počeo da radi već prvog dana posle izbora.

Govoreći o izbornoj kampanji na televiziji Happy, Vesić je rekao i da je lično dosta koristio društvene mreže, te da se ni jednom nije pojavio na televizijama sa nacionalnom frekvencijom. I ne samo on, već, kako je rekao, ni jedan funkcioner Srpske napredne stranke.

“U vreme izborne kampanje nisam se ni jednom pojavio na nacionalnim televizijama. To je bila odluka naše stranke, da se niko od nas ne pojavljuje na televizijama sa nacionalnim frekvencijama. Upravo zato da ne bi naše redovne aktivnosti, oni koji su protiv nas, koristili i govorili koliko mi imamo više vremena. Mi smo doneli odluku da to ne radimo. Čak, to je bilo mimo onih 10 dana kada to zakon zabranjuje”, rekao je Vesić.

Vesić, dakle, tvrdi da je sve bilo čisto i da se poštovala odluka da se niko od stranačkih funkcionera ne pojavljuje na televizijama sa nacionalnom pokrivenošću tokom izborne kampanje, i to sve vreme, a ne samo tokom poslednjih 10 dana pre izbora (od 24. marta do 3. aprila) kada je zakonom zabranjena funkcionerska kampanja, odnosno korišćenje javnih funkcija u svrhu stranačke promocije pred izbore.

Da Vas podsetimo:  Izgradnja mosta na Adi Huji počeće 2021. godine

Posmatračka misija Crte imala je, međutim, drugačiji zaključak. Izborna kampanja protekla je u lošijim uslovima nego za izbore 2020, koji su bili jedan od najlošijih izbornih procesa koji je Crta posmatrala, zaključila je ova organizacija i kao ključne probleme, pored kupovine glasova i pritiska na birače, istakla upravo medijsku neravnopravnost izbornih učesnika i zloupotrebu javnih resursa.

Ovakav zaključak Crta nije dala proizvoljno, već na osnovu detaljne analize izveštavanja medija u predizbornoj kampanji, što je već dovoljno da se demantuje Goran Vesić.

Ipak, pobrojaćemo sva gostovanja funkcionera vladajuće stranke na televizijama sa nacionalnom pokrivenošću tokom izborne kampanje, dakle od momenta raspisivanja parlamentarnih i beogradskih izbora 15. februara do dana održavanja izbora na svim nivoima 3. aprila.

Tokom tog perioda samo Goran Vesić je imao dva gostovanja – prvo 19. februara u emisiji “Idemo kroz Srbiju” na televiziji Happy, a drugo 31. marta u emisiji “Reč na reč” na RTS-u.

Vesićevo gostovanje u emisiji “Reč na reč” ipak nećemo da računamo budući da je reč o predizbornoj televizijskoj debati, kao što nećemo brojati ni gostovanja drugih naprednjaka u specijalnim predizbornim emisijima.

Za razliku od Vesića koji je u kampanji imao jedno pojavljivanje na televiziji sa nacionalnom frekvencijom, njegove stranačke kolege Aleksandar Vučić, Ana Brnabić, Siniša Mali i Vladimir Đukanović brojali su više gostovanja.

Predsednik Srbije i SNS-a gostovao je u emisijama “Fokus” na TV B92, “Intervju” na TV Pink, “Prva tema” na TV Prva, “Jutro na Prvoj” na TV Prva, “Ćirilica” na TV Happy i “Ami G Show” na TV Pink.

Ana Brnabić gostovala je u emisijama “Jutro na Prvoj” na TV Prva, “Hit tvit” na TV Pink i dva puta u “Dobro jutro, Srbijo” na TV Happy – 15. marta i 31. marta.

Da Vas podsetimo:  Prosečna plata 2012. bila 329 evra, plate i penzije rastu

Siniša Mali bio je gost Verice Bradić u “Hit tvitu” na TV Pink dva puta – 6. marta i 27. marta, a dva puta je gostovao i u emisiji “Jutro na Prvoj” na TV Prva – 20. februara i 13. marta.

Vladimir Đukanović gostovao je emisijama “Fokus” na TV B92, “Hit tvit” na TV Pink i tri puta u emisiji “Dobro jutro, Srbijo” na TV Happy – 22. februara, 2. marta i 31. marta.

Dakle, ako izuzmemo gostovanja naprednjaka u specijalnim predizbornim emisijama, funkcioneri Srpske napredne stranke i te kako su se pojavljivali na televizijama sa nacionalnom pokrivenošću tokom izborne kampanje. Goran Vesić imao je jedno pojavljivanje, Aleksandar Vučić imao je šest gostovanja, Ana Brnabić i Siniša Mali po četiri, a Vladimir Đukanović pet gostovanja. Stoga za izjavu “u vreme izborne kampanje nisam se ni jednom pojavio na nacionalnim televizijama” i “to je bila odluka naše stranke, da se niko od nas ne pojavljuje na televizijama sa nacionalnim frekvencijama”, Goran Vesić dobija ocenu “kratke noge”.

Naslovna fotografija: TV Happy/PrintScreen

https://www.istinomer.rs/

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime