Velika greška

2
1082

Branko DragašAca Dramoser je izjavio da je njegova najveća greška u životu, pazite samo kakva patetika i dramoseruckanje, znate li možda koja? Nikada se toga ne biste setili.

To što je postao političar? Nije. To što je izdao granicu Karlobag-Ogulin-Karlovac-Virovitica? Nije To što je izdao Šešelja? Nije. To što je novčano kažnjavao i zabranjivao medije? Nije. To što je izdao Kosovo? Nije. To što je premijer? Nije.

Možete da nabrajate do mile volje nećete nikada pogoditi. Nikada! Aca Dramoser je neprevaziđeni demagog.

Najveća njegova životna greška je ta, kako je priznao u intervju Prvoj televiziji, što se pre Hrvata nije setio da auto-puteve izda u koncesiju.

Evo izjave u originalu:

„Ja bih sebe sad razapeo zbog toga što sam pogrešio, što nisam izračunao i što sam bio glup da to ne uradim. Hrvati su ušli u to da daju koncesiju za svoje puteve, uzeće na tome dve milijarde, biće im održavanje puteva bolje nego što je danas.”

On bi sebe sad razapeo? Svašta. Jesi li pogrešio? Načinio najveću grešku u životu? Pa, ko ti brani da se razapneš? Što to ne uradiš? Zašto obmanjuješ javnost? Tražiš sažaljenje?

Nije dobro izračunao? Zar je to prvi put? Zar nije obećao Obrenovčanima da će SVI do zime da imaju svoje kuće? Zašto 300 Obrenovčana nema svoje kuće? Gde su pare? Kako ti to računaš? Ko je prvi rekao – razapinjanje?

Bio je glup? Zar je to prvi put?

Hrvati će dobiti dve milijarde za koncesiju. Pogledajmo malo tu računicu. Tada ćemo da vidimo ko je glup, ko ne zna da izračuna i ko treba da se razapne.

Da Vas podsetimo:  Zakon hapšenja u plitkoj državi

Dakle, Hrvati su napravili dobre autoputeve. Jesu. Koliko je to koštalo poreske obveznike Hrvatske? Koštalo ih je skoro 9 milijardi evra.

Na početku izgradnje kilometar auto-puta je koštao 4 miliona evra, a onda, iznenada, cena kilometra autoputa značajno skače na – 17 miliona evra. Stručnjaci za autoputeve su bili šokirani. Bila je to velika domovinska pljačka.

Tako je, recimo, deonica puta Zagreb- Sisak, od Buševca do Siska u dužini od 25 km koštala 6, 2 miliona evra po kilometru, mada je njena stvarna cena bila negde oko 4,2 miliona evra po kilometru. To znači da je ukradeno 2 miliona/km ili 50 milona evra za tu deonicu.

Evo još nekoliko zanimljivosti sa gradnje autocesta u Hrvatskoj.

Stupčići kraj autoputeva su plaćani po 20 puta većom cenom. Mirjana Sanader, žena premijera Sanadera, kasnije uhapšenog zbog pljačke banke, dobila je za arheološka istraživanja na lokalitetima čak 20 miliona evra. Dodatni radovi, ugovoreni naknadno aneksom ugovora, omiljenim načinom pljačke, odneli su 25% vrednosti izgradnje i sve je to zakon dozvoljavao. Trafostanice su koštale 150 miliona evra i bile su daleko većeg kapaciteta nego što je to zaista bilo i potrebno. Tuneli su se bojili po ceni koja je 11 puta bila veća od tržišne cene.

Ostavimo sada ove dogodovštine i izračunajmo, Dramoser to nikako ne zna da uradi, koliko je opljačkano minimalno novca u izgradnji autoputeva.

Pošto Hrvatska ima 1300 km autoputeva i ako se minimalno kralo 2 miliona evra po km, računica govori da je ukradeno, 2,6 milijardi evra. Lepa cifra za krađu. Baš lepa. To nije Veljino kraduckanje.

E, zbog tih krađa hrvatski USKOK, Ured za suzbijanje korupcije i organizovanog kriminaliteta, pohapsio je mnoge ljude.

Da Vas podsetimo:  Bolna istina za naprednjake - Vučić ne učestvuje na ovim izborima

Ostalo me ne zanima. To je problem države Hrvatske.

Međutim, pošto se srpski premijer osvrnuo na svoju veliku grešku i pošto žali što se on pre Hrvata nije setio za koncesije, žali do te mere da hoće da se raspne od muke, moram da ukažem na ordinarnu glupost srpskog premijera.

Znači, primer je potpuno pogrešan. Ljubomorni ste na nekoga koji je napravio puteve uz krađu od najmanje 2,6 milijardi evra. Zar to nije glupo?

Ljubomorni ste na državu u kojoj se u izgradnji puteva toliko kralo da je pohapšeno toliko ljudi. Zar to nije glupo poređenje?

Ljubomorni ste na državu koja je izgradila autoputeve za 9 milijardi evra a izdaće ih u koncesiju za 2 milijarde evra, kako navodi srpski premijer. Zar to nije glupa transakcija? Zar nam to ne govori da država može da napravi glup posao? Zar to ne rađa sumnju da neko iz nove vlasti u Hrvatskoj hoće da uzme pare? Zar srpski premijer na tome zavidi vlasti u Hrvatskoj? Zavidi im što se on prvi nije setio te prevare?

Aca Dramoser se odao. Priznao je da je glup, jer se prvi nije setio ovakve prevare. Priznao je da zavidi Milanoviću što je veći prevarant od njega.

Na kraju, evo još jednog bisera srpskog premijera.

Aca Dramoser se jada :

„Tamo / HRVATSKA/ je ušao Goldman saks, i to je strateška greška koju ne mogu sebi da oprostim. Ja zbog toga noćima nisam spavao.”

Noćima nije spavao? Zašto? Zbog ulaska Goldman Saksa u Hrvatsku.

Ko je Goldman Saks? Već sam pisao o tim ekonomskim ubicama i finansijskim gangsterima. To su zlikovci koji ubijaju ekonomije država i koji su glavni krivci ove krize.

Da Vas podsetimo:  Ako Gustav promeni Ustav

Aca Dramoser je očajan što ti banditi nisu ušli u Srbiju? Nije dovoljno što nas uništava MMF i neoliberalni japijevci, nego treba u Srbiju da uđu serijske finansijske ubice koje će nas rozoriti.

Vidimo u Rusiji šta radi Goldman Saks sa rubljom, kontrolišući Centralnu banku Rusije i Ministarstvo finansija.

Tamo gde uđu ekonomski dželati Goldman Saksa, tamo nestaju države.

Jedno pitanje za sveznajućeg blebetala Acu Dramosera. U poslednjih 19 meseci u svetu se na različite načine ubilo 52 vrhunska bankara . Zašto? Koliko je njih radilo u Goldman Saksu?

Dobro je da Aca Dramoser nastupa. Što više, to bolje. Tako pokazuje svoju glupost i pokvarenost. On jednostavno ne zna više kuda udara. Potpuno je – odlepio! Ne može da se zaustavi.

Tako su radili pre njega Baba Jula i Boris Tadić. Znamo kako su prošli na izborima.

Želim Aci Dramoseru da završi svoju političku karijeru. Zbog veleizdaje države moraće da odgovara na sudu. Podržavam predlog prof.dr Koste Čavoškog.

Ne treba niko da se raspinje. Samo neka odgovaraju po zakonu. I neka im se zabrani da se bave politikom. I konfiskuje ukradena imovina. To je,ipak, najvažnije.

Branko Dragaš

2 KOMENTARA

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime