Više auto-puteva nego slobodnih dana za otvaranje?

0
668
Foto: arhiva – Koreni

Koliko građani plaćaju neprekidnu predizbornu kampanju koju Aca Srbin vodi o njihovom trošku

Petnaestog decembra, u okviru svoje neprestane četvorogodišnje predizborne kampanje, Aca Srbin označio je početak radova na novom auto-putu od Pojata do Preljine.

Ovaj novi koridor, dugačak nešto više od 112 kilometara, biće opremljen i najsavremenijim optičkim i digitalnim kablovima, što će omogućiti najmodernije upravljanje saobraćajem na njemu, pa će vozači dobijati neophodne podatke o stanju na svakom delu puta i prema tome donositi odluke.

Uz američkog ambasadora i predstavnike američko-turske korporacije „Behtel-Enka“, koja će izvoditi radove, ministarku za građevinarstvo, saobraćaj i infrastrukturu, Zoranu Mihajlović, svečanom činu početka radova prisustvovali su u velikom broju i naprednjački turisti-sendvičari koji rado putuju uzduž i popreko Srbijom kako bi upoznali njene istorijske znamenitosti i prirodne lepote kad god ih na to pozove njihov predsednik…

Vreme je bilo neobično prijatno za ovu decembarsku nedelju, sunčano i toplo, a AV veoma raspoložen, pa je nadahnuto objašnjavao kako će vozači na ovom putu nailaziti na digitalne znake, koji će ih obaveštavati o stanju na koridoru, gde su moguće gužve i da li ima udesa, a što će im sve olakšati snalaženje u vožnji…

No, nije se zaustavio samo na tome. Iskoristio je priliku da saopšti kako je Srbija u oktobru ostvarila najveći privredni rast u celoj Evropi i da se nada kako će tako biti i sa poslednjim kvartalom u ovoj godini. „Nije to odbojka, nije to vaterpolo, nije tenis. Zamislite: mala Srbija, obično neuspešna i uvek u krizama, imala je najviši rast u celoj Evropi!“

Rekao je i kako je svestan da su plate male, ali da će raditi da se one povećaju. „Samo čekajte naš plan Srbija 2025, koji ćemo 28. decembra da izložimo premijerka Ana Brnabić i ja!“

Da Vas podsetimo:  Srba je uvek bilo dovoljno za podele a malo za jedinstvo

Na pitanje novinara zbog čega je popustio zahtevima opozicije i dozvolio poboljšanje izbornih uslova, odgovorio je da je on popustljiv čovek i zato što se ne plaši se konkurencije, pošto nerad ne može da pobedi rad“.

Nažalost, niko se od prisutnih novinara nije setio ili usudio da ga pita zbog čega su troškovi izgradnje ovog koridora od kraja 2012. godine, kada je kineska firma nudila da ga završi za 500 miliona evra, sada porasli za 300 miliona evra, a i na kom je tom javnom nadmetanju (licitaciji, tenderu) „Ehtel-Enka“ ponudio bolje uslove i pobedio konkurente.

U međuvremenu, sunčani i topli decembarski dani teku, a sa njima i nove lepe vesti za Srbiju

I već u sredu, 18. decembra evo novog otvaranja auto-puta i nove prilike za Acu Srbina da svečano pusti u saobraćaj auto-put Surčin-Obrenovac i održi novi razdragani govor o sadašnjem periodu koji će ostati upamćen kao „vreme puteva“.

Kako nije bila nedelja, već običan radni dan, to je svečanosti prisustvovao i čitav državni vrh, pored njega i Mile Bosanac, a o „sendvičarima“, neizbežnim za ovakve svečane trenutke, da i ne govorimo.

I kad su već oni tu, stalno prisutni u sličnim prilikama, izgleda prilično čudno što se novinari (a i ne samo oni) još nisu zainteresovali da bliže prouče ovu veoma zanimljivu pojavu u turističko-političkom životu Srbije.

Nije, razume se, teško shvatiti potrebu i želju ovih ljudi da se opuste, proputuju zemljom Srbijom, a uz to i čuju govore Ace Srbina, ali bi, nesumnjivo, bilo zanimljivo doznati koliki su troškovi za takva uživanja i iz koje se kase isplaćuju.

Petnaesti decembar pao je u nedelju pa onda možda nije bilo dnevnica za oduševljene pristalice predsednika SNS-a, ali tu su troškovi prevoznika i snabdevača hranom, pivom i mineralnom vodom.

Da Vas podsetimo:  SANU nagradila publikaciju sa mapom Kosova odvojenog od Srbije

I još nešto: kako je 18. decembar bio radni dan, ko je ovom prilikom zamenio „sendvičare“ koji su prisustvovali otvaranju auto-puta Surčin-Obrenovac?

A postavlja se i neizbežno pitanje: Da li je moguće da vlasnici autobusa na lepe oči pozajmljuju svoja vozila, dok pekari poklanjaju svoje sendviče ili se njihove usluge regulišu na druge načine? Odgovor će se na to pitanje teško dobiti, ali bi još važnije bilo da naši građani saznaju koliko plaćaju neprekidnu predizbornu kampanju koju Aca Srbin vodi o njihovom trošku?

Vojislav M. Stanojčić
Izvor: stanjestvari.com

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime