Prolećna rasprodaja političkih barbika – sve za 2.99

0
949
Danijel Dašić / Foto: printscreen (juznevesti.com)

Da li ste i vi ljubitelji rasprodaja? Privlači li vas ideja da jeftino dobijete nešto što vam ne treba, samo zato što je na nekoj akciji? Samo za vas, na našem velikom vašaru za političku trgovinu organizuje se ovog proleća velika rasprodaja takozvanih političkih barbika. To su one „lutkice“ što popunjavaju stolice u toj velikoj sali i kada je potrebno (čitaj, kad zazvoni zvonce), biraju većinom glasova kakva će biti budućnost ove zemlje.

Oni koji ne biraju (čitaj glasači), oni su koji plaćaju sve te barbike i imaće te nedelje, 26. aprila, jedinstvenu priliku da uz pojeftinjenje od čak 40% nabave svoju poslaničku barbiku i dati joj priliku da se igra u republičkom parlamentu za dobre pare. I to nije sve. Samo tog dana, važi specijalna akcija – glasajte jednom, a dobijate čak dve barbike po ceni jedne, jer dobijate i odborničku barbiku. Da se igra u vašoj lokalnoj skupštini.

Svestan je tvorac ove lutkarske predstave da mora da pravi akciju, i da mora više nego ikada da reklamira svoje barbike, jer je sve manje glasača, a sve više birača u Srbiji. Ne pomaže više ni štelovanje biračkog spiska, jer još malo pa će biti više glasača nego stanovnika u ovoj zemlji. Srbija postaje svesna da skoro sve barbike koje smo „nabavljali“ na vašaru u zadnjih trideset godina, još od kada postoji ova naša višestranačka politička trgovina, nisu ničemu služile, često su se kvarile, a koštale su nas previše.

Kako to da se baš sad radi rekonstrukcija ovog našeg velikog vašara, zvanog izbori u Srbiji? Pa zar nije naš glavni lutkar rekao da neće ništa da menja i da je vašar kao takav prosto savršen? Šta se to desilo u naprednoj fabrici barbika, da je potražnja toliko pala? Kao prvo, očigledan je drastičan nedostatak kvalitetne robe, jer je jedan deo ponuđača, zbog toga što im je uskraćena mogućnost da se reklamiraju na konkurentan način i nezadovoljan što se njihova roba smešta duboko u podrum, iza brojnih zaključanih vrata, daleko od očiju mušterija, odlučio da bojkotuje ovu redovnu prodaju političkih ideja.

Da Vas podsetimo:  Direktorka Muzičke škole u Beogradu: Šta mi to slavimo?! Ova kalendarska godina biće najcrnjim slovima upisana u istoriji školstva.

Hajde da vidimo šta nam se nudi ove godine, ako zanemarimo veliki popust na količinu i cenu (čitaj cenzus) koja je pala sa 5 na samo 3%? Na rafovima obeleženih velikim fotografijama predsednika, skriveno se nude sve one standardne „premijum“ barbike, „prodajući“ ih pod zajedničkim nazivom #BudućnostSrbije, gde bez ikakve garancije kvaliteta dobijamo #zlatnodoba, upakovano u mušemu koju glasač ne sme da otvori odmah, već za dve, najviše dve i po godine. Nikako pre toga.

Baš kao dečica koja imaju velika očekivanja dok gledaju poklone ispod jelke za vreme božića, nestrpljivo čekajući kada će doći taj trenutak da smeju da ih otvore i provere da li su dobili baš ono što su želeli, tako i glasači čekaju završetak dana tog 26. aprila, pa da vide kakvu su barbiku „dobili“ nakon ove najnovije rasprodaje.

A ima tu skoro svega, za svakog po nešto. Ovaj naš napredni vašar svakim danom sve više liči na buvljak. Imamo napredne barbike, koje jeste da imaju onaj stari radikalni dizajn, ali su zato obučene u najnovije evropske „krpice“, jer tako traži ono inostrano tržište, koje ne pazari kod nas, ali mnogo voli da diktira uslove prodaje.

Tu je i onaj „evergrin“ model komunističko-socijalističke tajkunske barbike, koja se prodaje sa više-manje uspeha još od 1945. Ko voli masivne barbike, ima dva modela. Jedan je radikalno šešeljoidni model koja nosi sa sobom zarđalu kašiku, dok je drugi vojvođansko ligaška barbika sa čankom. Svaka od njih ima, brat-bratu barem po dvesta kila žive mere.

Naravno da ni jedan vašar ne može da prođe bez životinja. Tako da je tu i čuvena trojka barbika bizon-majmun-magarac, koje se jedino mogu i prodati u kompletu, jer ih niko normalan nikad ne bi ni pazario. Negde se mora povući i crta, a koja barbika je bolja za „povlačenje“ crte od naše čedice? Zato se i ona nalazi negde na ovoj rasprodaji, zajedno sa još nekim „novim“ proizvodima, koje tvorac ove naše lutkarske predstave pokušava da ispregovara kako bi sprečio da potražnja padne ispod nivoa koji su mu propisali strani partneri. Jer su ipak oni većinski vlasnici ovog vašara.

Da Vas podsetimo:  KULTURA (BI TREBALO DA) POKRIVA SVE

Da li zbog tog nemačkog uticaja sad po prvi put imamo neke levijatan barbike koje predstavljaju naci ljubitelje životinja, pa onda neki model firer barbike, kao i onu barbiku koja ima srpsko fašističkudesnicu. I tu su naravno 2 barbike od 5 miliona svaka.

Da sumiram, ukoliko želite da ova vašarska rasprodaja političkih barbika uspe izađite 26. aprila i pošaljite SMS „ZvonoMetlaSPAS“ za SNS i SPS glas. Mislite o tome. Jer je sve #stvarizbora. Pa i #bojkot. Zato pamet u glavu, jer pametniji stvarno više ne sme da popušta. Ni da dopušta ovakvu rasprodaju naše budućnosti.

Danijel Dašić
Izvor: juznevesti.com

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime