Auto-put do Kruševca do kraja 2021.

1
137

Za samo dve godine imaćete auto-put završen do Kruševca. Do Kruševca za samo dve godine!“

Predsednik Srbije o deonici Pojate-Kruševac. (Tanjug, 15. 12. 2019. godine)

Izgradnja Moravskog koridora, auto-puta koji će spojiti Koridor 10 sa Koridorom 11, dužine 112,3 kilometra, počela je, posle desetogodišnjih najava, na samom kraju 2019. Predsednik Srbije Aleksandar Vučić naglasio je tom prilikom da će prva deonica od Pojata do Kruševca, dužine 27 kilometara, biti izgrađena za dve godine – do kraja 2021.

Tanjug, 15. 12. 2019. godine

‘Za samo dve godine imaćete auto-put završen do Kruševca. Do Kruševca za samo dve godine! Beograd–Kruševac, koliko posle toga, sat i po vremena. Sat i po vremena, ljudi, bez metra koji nije na auto-putu. Za tri godine ćemo završiti Čačak–Kraljevo. Za četiri godine će kompletan auto-put biti završen.’

U narednih godinu dana i tadašnja ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović i njen naslednik na toj funkciji Tomislav Momirović ponavljali su da će do kraja 2021. biti završena deonica Pojate-Kruševac.

A u martu 2021. predsednik Srbije je tokom obilaska radova na izgradnji ove deonice istakao da je po ugovoru za prva dva sektora (od Pojata do mosta preko Južne Morave i do mesta Makrešane) rok do septembra 2022, navodeći da je od izvođača dobio obećanje da će radovi biti završeni do kraja 2021, odnosno do početka 2022.

Tanjug, RTS, 29. 3. 2021. godine

‘Verujem da ćemo do kraja godine odnosno do januara 2022. imati gotov auto-put od Pojata do Kruševca do mesta Makrešane’, rekao je Vučić nakon obilaska radova na mostu preko Južne Morave kod Stalaća, koji će biti dug 248 metara.’

Da Vas podsetimo:  Procurio plan EU za masovno praćenje privatnih ćaskanja

Ali, samo tri meseca kasnije – pomeranje roka. Ministar Momirović i direktor „Koridora Srbije“ Aleksandar Antić kazali su da će deonica biti završena „najkasnije za godinu dana“ – do juna 2022.

Tanjug, 28. 6. 2021. godine

‘Prilikom obilaska radova rečeno je da je na trasi od Pojata do Kruševca sada angažovano 1.650 ljudi, od čega je u intenzivnim radovima 1,5 hiljada radnika i oko 600 jedinica mehanizacije. Istaknuto je da se na 27 kilometara do Kruševca radi na 51 tački i trenutno gradi osam mostova. Ministar Momirović podsetio je da je posle teškog početka sada vidljivo da su radovi nezaustavljivi i na trasi i na mostovima, i dodao da se pokazuje da se ispunjavaju obećanja i drži dinamika. Antić je ocenio da je na delu fantastična brzina radova, da je zadovoljan dinamikom i srećan što se sve odvija u sladu sa planovima. On je najavio da će bez dileme u narednih godinu dana u potpunosti biti završen auto-put od Pojata do Kruševca.’

Ali, kada je stigao jun 2022, predsednik Srbije dao je novi rok – završetak deonice od 27 kilometara do Nove godine.

Tanjug, 26. 6. 2022. Godine

‘To što ste rekli do 14. oktobra, do praznika u Kruševcu, i ako ne bude završeno, samo da bude završeno, da probamo, do 1. decembra, da ljudi za Novu godinu kada budu dolazili iz inostranstva, da mogu da koriste auto-put i da budu ponosni na svoju zemlju i da razmišljaju o povratku u svoju zemlju.’

Budući da radovi na deonici auto-puta od Pojata do Kruševca nisu završeni do kraja 2021, već je rok za otvaranje puta pomeren za celu godinu, do kraja 2022, obećanje predsednika Srbije ocenjujemo kao – neispunjeno.

Da Vas podsetimo:  Šta kaže Ana Brnabić o svom bratu i gradnji vidikovca na Kablaru u Ovčar banji

Foto: Fonet, Milica Vučković

izvor:https://www.istinomer.rs/

1 KOMENTAR

  1. Ovakvi članci, kao potsećanje na neispunjena obećanja, da ne napišem na obećane čuvene „šarene laže“ su valjda odavno poznate bar 80 odsto stanovnika Srbije. Svi oni znaju da Aleksandar Vučić, patološko bolestan lažov, laže čim zine! Ubeđen sam da to zna i najveći broj od onih oko 27% glasača upisanih u biračke spiskove koji su na aprilskim izborima ove godine glasali za Aleksandra Vučića -Minhauzena! Pa ga ipak biraju!
    Koje naravoučenije treba izvući iz ovog saznaja? Pa valjda da ludi glasači glasaju opičenog vođu. Doduše, to su činili i neki kulturniji, obrazovaniji i civilizovaniji narodi od Srba u svojoj istoriji, kao npr. Nemci 1933. g. kada su glasali za čoveka sa nedovršenom srednjom školom, slikara-naivca, nekadašlju skitaru i običnu luperdu Adolfa Hitlera! Ipak i danas ga stariji Nemci cene kroz izgovor -Hitler nam je napravio autoputeve! A što je uništio Nemačku i druge države, poubijao milione ljudi- e to se zaboravlja. Možda će i ovaj naš diktator koji nije ubijao ljude, ne bar direktno, ali je „ubio“ i srpske domaćine i celu srpsku privredu i poljoprivredu, raskrmčio za bagatelu privredna bogatstva i srspke resurse itd. OSTATI PO TIH TRI, ČETIRI STOTINE KILOMETARA IZGRAĐENIH AUTOPUTEVA, po enormnim zaduživanjima ali i po, nadajmo se, višegodišnjoj robiji u nekom od srpskih zatvora, zauvek zapamćen!

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime