Ono što smo mislili da se nikad ne može desiti, dešava nam se svakodnevno, a najgore je od svega to što smo na te neverovatnosti, koje su posledica lošeg ukusa, pogrešne kulturne politike i nedostatka zdravog razuma, navikli i sada ih smatramo apsolutno primerenim.
Jedna takva stvar odigrala se 22. avgusta u Beogradu. Svedoci smo toga da su političari prilikom izgradnje kule „Beograd” govorili kako će ta zgrada služiti za „obeležavanje najznačajnijih datuma srpske istorije”, „najvećih dostignuća srpske kulture” i „svih velikih godišnjica srpskog naroda”. Međutim, baš 22. avgusta, kula je zasijala inicijalima Jelene Karleuše – žene o čijem delovanju na moral, kulturu i uopšte ukus građana ove zemlje nema potrebe trošiti reči.
Album na kom se eksplicitno spominju muški i ženski polni organ, njihove izlučevine i ostale bljuvotine koje je novo doba odobrilo i vaspostavilo kao normalnu i prihvatljivu stvar u javnom diskursu, sponzorisan je, kako je u Skupštini Srbije naveo poslanik Narodne stranke Đorđe Stanković, od strane Telekoma. Ukoliko je to tačno, onda to znači da svojim novcem finansiramo sopstvenu propast, kako moralnu, tako i duhovnu.
Stanković je izjavio: „Jedna Jelena Karleuša dobiće milion i po evra od ’Telekoma’. Dobiće 350 hiljada evra za svoj album, 150 hiljada za druge troškove i milion evra za emisiju koju će imati na Televiziji ’Prva’. To će biti pandan neke bivše emisije koju je držao Ivan Ivanović na toj televiziji, neka emisija političko-zabavnog karaktera. Kada sam te podatke izneo, uz punu odgovornost, imao sam precizne informacije da je u tom momentu isplaćeno 450.000 evra, dogovor je bio da joj se isplati još milion. Tih 450.000 je isplaćeno u dve tranše, prvo 300.000 pa 150.000 evra.” Ovi podaci su užasni ako pogledamo ono što se naziva pevačkom karijerom dotične žene i ukoliko se uzme u obzir uticaj njene muzike na ovaj narod. Sve u svemu, i da je ovo tačno, za to se, nažalost, najmanje može kriviti dotična.
Zbog čega je 22. avgust tako poražavajući datum? Zbog toga što je Srbija, da je poštovano ono što su političari izgovarali o nameni displeja na kuli Beograd, na taj dan mogla da obeleži rođenja Milana Obrenovića, Pavla Jurišića – Šturma, Mihaila Đurića ili Dobrice Erića. Međutim, nama se nameće zaključak da je Jelena Karleuša, po novim aršinima, daleko važnija ličnost srpske istorije i da su vladavina, taktika, pamet i talenat gorenavedenih ličnosti, a ništa od navedenog ne poseduje dotična pevaljka, pa čak ni prosečne vokalne sposobnosti, potpuno nevažne kategorije. Nama je tog 22. avgusta iz centra Beograda poručeno da su pevanje o polnim organima, isticanje poprsja, mešanje zadnjicom, silikonski fileri i razvrat daleko važniji od bilo kakvog dostignuća.
I čime da se sada ohrabre buduće generacije? Kako da objasnimo deci da vredi boriti se i bidi častan i dobar profesor, umetnik, doktor, sportista, student, zanatlija ako sa najveće zgrade u glavnom gradu zemlje za koju treba da se potrude isijavaju inicijali propasti? Neće predugo proći, a Tesla, Milanković, Pupin, Isidora Sekulić, Andrić, Crnjanski, Njegoš i svi ostali, moraće u udžbenicima da ustupe mesto pevaljkama.
Zaista me ne interesuje da li je sama uprava grada upriličila ovo isijavanje, daleko jezivije od Nikolsonove uloge u istoimenom filmu, ili je pevaljka sama platila (Stanković tvrdi našim novcem) reklamu, ovo je jedna od najvećih sramota srpskog naroda i njegove prestonice.
Možda nas zbog toga ovako dugo niko ne napada, ne bombarduje i ne zatire – videli su da mi to možemo mnogo bolje da uradimo sami, pa nema razloga da naši dušmani prljaju ruke. Čak nisam više ni siguran da imamo neprijatelje. Možda ih zaista i nemamo, nego gledajući u ono što nazivamo neprijateljima – ne shvatamo da buljimo u ogledalo.
autor:Milan Ružić
Ово што ради Карлеуша не би урадила ни керуша!
Жалосно је, мајка је двоје деце а понаша се као да их није
родила, већ оштенила?!
Она је – за болницу/лудницу, а они који је подржавају
– за судницу/тамницу.
Gubljenje vremena je uopšte spominjati Karleušu. Moramo se koncentrirati na izvor svih pogrešaka.
“ pogriješili smo PERON , ušli u krivi VOZ, krenuli u pogrešnom smjeru. Pod normalno, svaka usputna stanica, je pogrešna “ !! Karleuša je jedna od tih “ usputnih pogrešnih stanica “ !! Locirajmo mjesto gdje se trenutno nalazimo, odredimo cilj kuda idemo, prepoznajmo peron gdje se nalazi VOZ koji će nas voziti u zeljenom smjeru. Tada ćemo tačno znati koje su usputne stanice, koliko je daleko cilj !! Na tim usputnim stanicama, neće biti
Karleuše, niti Natalije Kandić, Sonje Biserko , Čede Jovanovića ……… neće biti prostakluka, autošovinista, klasičnih izdajnika………
Шта је данас битно да би постала „Неко“? Да имаш довољно пара, да можеш да надуваш усне, дупе и сисе, да исисаваш сало, да се скинеш и покажеш колико си пара утрошила на „змијско тело“. То што не умеш да певаш, што си безобразна и дрска, кога то брига! То је прави узор за девојчице на жалост! Није им узор нека лекарка, књижевница, сликарка, већ баш ова дрска и ругобна појава! Страшно, али стварно! Е таква Србија смо постали!