Kako Vučićeve novine promovišu okupaciju

0
863
Foto: srbin.info

Srpski mediji već duže vreme ne zaslužuju da nose epitet srpski. To što „Blic“ objavljuje gotovo šovinističe tekstove protiv Rusije, a portal B92 protežira armiju NATO botova, koji sa spinovanim komentarima i programima sa „udaranje“ pluseva i minuseva napadaju svako prosrpsko i prorusko mišljenje, već nikoga ne iznenađuje.

Ipak, ovih dana lestvicu u disciplinama – primitivna propaganda i vređanje svojih čitalaca, su podigli mediji bliski vlastima. Kako drugačije objasniti naslovne strane dnevnih listova kao što su „Informer“ ili „Večernje novosti“, čija se uredništva u izdanjima za sredu napinju da srpskoj javnosti okupaciju Srbije od strane SAD predstave kao „istorijsko pomirenje Beograda i Vašingtona“!?

Pod naslovom „Amerika nas želi kao saveznika“ i „SAD hoće istorijsko pomirenje sa Srbijom“, ovi dnevni listovi zapravo ogoljuju Vučićevu spoljnu politiku i klinč u kojem se našao „proruski“ predsednik Srbije, kako upravo „Novosti“ i „Informer“ često žele da ga predstave.

Dakle, Dejmon Vilson, potpredsednik Atalntskog saveta iz Vašingtona otvoreno najavljuje pojačano prisustvo američke vojske na Balkanu, „cementiranje“ vojne baze Bondstil na narednih sto godina, plan da se Srbija što više udalji od Rusije, nameru da Srbiju uvuče u NATO pakt, što skorije privođenje kraju pregovora između dve države – Srbije i Kosova (čitaj priznanje i stolica Prištini u UN)…

U Vilsonovom izveštaju se doduše pominje pomirenje Amerike sa Srbijom, ali i slepcu je jasno da se pod „pomirenjem“ zapravo misli na okupaciju Srbije, odnosno proterivanju Rusije sa Balkana.

Verovali ili ne, mediji bliski Vučiću su sve ovo „upakovali“ u priču o tome kako Amerika želi savezništvo sa Beogradom. Još tragičnije je to što je reč o istim medijima, koji su se do juče odrađivali „patriotski i proruski“ spin za Vučića, pišući protiv SAD, Džordža Soroša, objavljujući postere Vladimira Putina…

Da Vas podsetimo:  Papazjanija sa zaključcima Vlade pokazuje da bi država rado pogazila i ono malo preostalih medijskih sloboda

Žestoko pritisnut sa Zapada, Vučić je sada ogolio svoju poziciju, a to se najbolje vidi po izveštavanju njemu bliskih medija.

Jer, Vučiću je do juče „smetala“ američka televizija N1, ali mu ne smeta da na zajedničkoj vojnoj vežbi dočeka američke padobrance. Smetao mu je Džordž Soroš, ali mu ne smeta da se srdačno sastane sa njegovim sinom u Beogradu. A zašto i ne bi kada je deo iste političke ekipe u Srbiji, koju Soroš finansira još od devedesetih godina prošlog veka, a koja sedi i u vladajućoj garnituri i u prozapadnoj opoziciji.

I zato su režimski mediji sada sebi uskočili u usta, pa tako urednici uoči zaključenja naslovnih strana svakog dana pročitaju SMS poruke od medijskog tima predsednika, dobiju instrukcije šta treba „zašiljiti“ za sutra i kakve poruke poslati sluđenom narodu. Upravo se na to svelo srpsko „novinarstvo“.

Srbin Info

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime