Koridor E80: Pitanja NATO premijeru

0
1199

Na osnovu pisma radnika, koji rade na Koridoru E 80, Niš – Dimitrograd, postavljam sveznajućem NATO premijeru sledeća pitanja da postavi svojoj ministarki i direktoru Koridora:

koridorDa li je kvalitet zaštitne ograde urađen prema projektu? Zašto nije ugrađena ograda HW5? Zašto je ugrađena ograda H1W3? Da li je izvršeno testiranje? Ko je radio testiranje zaštitne ograde? Zašto je bugarska firma ugradila hrvatsku ogradu, dok naša firma iz Čačka nije mogla da dobije ovaj posao? Da li je istina da je ta ograda skidana sa auto-puta po Hrvatskoj?

Da li je zaštitna ograda, umesto u zemlju i pesak, pobijana u beton? Šta piše u tehničkom uputstvu? Da li se zabranjuju pobijanje ograde u beton? Da li je urađen „kreš“ test? Ko je uradio? Kako se takva postavljena zaštitna ograda odražava na bezbednost vozača?

Kakva je uloga u ovom poslu političara i bivšeg ministra Baneta Ivkovića?

Ko kotroliše kvalitet izvedenih radova? Može li nezavisna stručna ekipa da pregleda kvalitet izvedenih radova i da prekontroliše sve plaćene fakture?

Zašto su oterani stručni ljudi iz Nadzornog odbora, koji su predano radili svoj posao?

Šta je kvalifikovalo Ignjat Tanka da bude direktor Koridora? Kakav je njegov poslovni pedigre?

Izgradnja puteva je unosan biznis za političare.

Primer susedne Hrvatske je najbolji za dokaz .

Potrebno je uključiti javnost u pračenje ovih državnih aranžamana.

Na kraju, građani sve to plaćaju iz svog džepa.

Branko-Dragas

Branko Dragaš

www.dragas.biz

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime