Licemerno – TV Most negira tvrdnje o cenzuri

1
690

Uredništvo privatne TV Most iz Zvečana, koja svoje vreme daje isključivo vladinim službenicima, negirala je da cenzuriše svoj program što inače svakodnevno radi!

most
Još se brane…

Čelnici televizije „Most“ odbacili su tvrdnje Skupštine AP KiM da sprovode cenzuru, i podsetili su da su njeni novinari „uvek bili na svim mestima, pa i onim najtežim“, kako bi „objektivno informisali“ gledaoce o dešavanjima u Pokrajini. To svakako jeste tačno ali do trenutka dok se ti novinari ne vrate u redakciju. Šteta koju ova televizija iskrivljenim izveštavanjem nanosi srpskoj državi – postaje nesaglediva.

„Televizija ‘Most’ nastojala je u proteklim godinama da bude uvek tamo gde je najteže i gde je najvažnije biti, i da objektivno informiše gledaoce o svemu bitnom što se dešava na i oko Kosmeta, a vezano je za interes srpskog naroda i države Srbije“, bez stida je rukovodstvo ove televizije odgovorilo na optužbe iz Skupštine AP Kosova i Metohije. Potpredsednik Skupštine AP KiM Dobrosav Dobrić ocenio je, u pismu rukovodstvu televizije, koje je prosledio i novinarskim udruženjima, da se u TV Most sprovodi cenzura.

„Potpuno smo saglasni s Vašim stavom da svako ima pravo da bude istinito, potpuno i blagovremeno obavešten o pitanjima od javnog značaja i da su sredstva javnog obaveštavanja dužna da to pravo poštuju“, navedeno je u odgovoru potpredsedniku Skupštine AP KiM Dobrosavu Dobriću a objavljeno na sajtu televizije Most .

„Zaista nemamo nikakav interes da, kako kažete, medijskim spinovanjem pokušavamo da obmanjujemo javnost, jer s porodicama živimo na Kosovu i Metohiji, kao i vi, i imamo samo jednu državu, a to je Srbija. Vaše primedbe prihvatamo dobronamerno i zahvaljujemo vam“, navedeno je u odgovoru direktora televizije Dejana Milenkovića i glavne i odgovorne urednice Ljiljane Janković.

U pismu potpredsednika Skupštine AP KiM, koju čine odbornici nezakonito i protivustavno raspuštenih skupština opština na severu pokrajine izabrani na lokalnim izborima Srbije, navodi se između ostalog da TV Most od Briselskog sporazuma potpisanog u aprilu 2013. godine nije objavila nijedno mišljenje poslanika Skupštine KiM o tom dokumentu.

Da Vas podsetimo:  Informeru 900 hiljada dinara za prenošenje saopštenja novosadskih vlasti

„Takođe vam predočavamo da je Ustavom Srbije zabranjena cenzura i da svako ima pravo da istinito, potpuno i blagovremeno bude obavešten o pitanjima od javnog značaja i da su sredstva javnog obaveštavanja dužna da to pravo poštuju“, navodi se u Dobrićevom pismu.

Skupštinu Autonomne pokrajine Kosovo i Metohija čine uglavnom odbornici četiri raspuštene Skupštine opštine sa severa Kosova koje su radile u sistemu Srbije. Beograd ne priznaje rad ove Skupštine osnovane po Ustavu republike Srbije ali priznaje šiptarske, separatističke institucije osnovane po tzv. „ustavu republike Kosovo“.

Skupština AP KiM je jedina institucija države Srbije na Kosovu i Metohiji koja ne priznaje okupaciju niti želi da se država Srbija povuče sa ovog dela svoje teritorije i prepusti ga teroristima što vlast iz Beograda nemilice čini.

RTV, KM Novine
Pripremile: KM Novine

1 KOMENTAR

  1. Tacno je da se sprovodi cenzura na Televiziji Most i toga je svestan svaki lokalni gradjanin. Pomenuti Milenkovic i najuza ekipa iz JP Mreza (pod upravom koja drzi par informativnih glasila na Kosovu i Metohiji),hara televizijom, mada ruku na srce pod direktnom upravom vladajuce SNS Koalicije u Beogradu. Buduci da su i Milenkovic i najuza ekipa oko njega takodje clanovi SNS-a i njihovi puleni od poverenja, neometano se sprovodi cenzura bilo kakvog sadrzaja koji na bilo koji nacin razmislja drugacije od SNS politike. Tako recimo nema vise ispitivanja javnog mnjenja gradjana na ulicama, jer svaki gradjanin misli suprotno od vladajuceg rezima, vesti su direktne i bez uzimanja u obzir predstavnika srba na KiM, cuju se samo predstavnici kosovskih institucija i ostalih koji su neregularno i protiv ustavno izabrani na celo opstina kroz kosovski ustav, sto gradjani nikada nisu ni podrzali. Svaki pokusaj novinara sa doticne televizije da iznese svoj stav i stav naroda kroz etar se kaznjava smanjivanjem plate, ucenama i pretnjama otkazom. Pored toga, finansijske manupulacije su enormne a sve to placaju gradjani nase zemlje, jer uska ekipa oko JP Mreza i Tv Most veoma diskretno i kroz razna manipulisanja kroz racune i ostale nepostojece troskove visak novca deli medju sobom (uz aminovanje rezima iz Beograda) koja se izgleda oblikuje kroz jednu praiskonsku praksu medju ljudima (Ja tebi-Ti meni) uslugu, i niko nije kriv.

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime