Nova bravura Srpskog telegrafa: Lažni novinar KRIK-a je zapravo Englez

0
385

Ni skoro dvadeset dana nakon što je lažno optužio novinare KRIK-a da su uhodili ženu i dete Predraga Malog, Srpski telegraf svoje tvrdnje nije dokazao. U današnjem broju tabloid objavljuje zapisnike sa saslušanja muškarca osumnjičenog za ugrožavanje bezbednosti supruge Malog, na osnovu kojih tvrdi da je „Englez pratio ženu i bebu“, s obzirom da je pomenuti čovek navodno rođen u Velikoj Britaniji. Iako u svom iskazu na koji se tabloid poziva i sam navodi da nije novinar KRIK-a, Srpski telegraf bez dokaza zaključuje da on laže.

Kako su ovo zaključili i da li će se, kao što je obećao, javno izviniti za laži koje je objavio o KRIK-u, od urednika Milana Lađevića nismo uspeli da saznamo jer uporno odbija da razgovara sa novinarkom Raskrikavanja.

Tužilaštvo je nedavno otkrilo da je osoba koju su „uhvatile“ kamere ispred zgrade porodice Mali, a za koga je Srpski telegraf tvrdio da je novinar KRIK-a koji ih uhodi, izvesni N.A, koji je saslušan i osumnjičen za ugrožavanje bezbednosti nevenčane supruge Predraga Malog Milice Andrić.

I dok KRIK-u iz tužilaštva nisu hteli da kažu šta je rečeno na saslušanju, Srpski telegraf je danas objavio iskaze N.A. i Milice Andrić u tekstu pod naslovom „Englez pratio ženu i bebu Predraga Malog“.

Kako navode, N.A. je rođen u Velikoj Britaniji sa prebivalištem u Beogradu, a na saslušanju je navodno negirao sve što mu se stavlja na teret.

Prema iskazima čiju autentičnost nismo potvrdili, N.A. je tužilaštvu rekao da je Milicu Andrić zapazio na ulici i da ga je izrevoltiralo što je „imala kratku suknju, bila oskudno obučena i nosila štikle“. Hteo je, kako je navodno rekao, da je pita zašto tako obučena šeta bebu zbog čega ju je pratio do ulaza u zgradu.

Da Vas podsetimo:  SNS preti novinaru Zdraviću

„Nije tačno ono što je napisano u krivičnoj prijavi, da sam joj rekao da sam novinar KRIK-a i da imam da joj postavim par pitanja, s obzirom da ja nisam novinar niti sam imao saznanja o tome ko je devojka“, rekao je navodno na saslušanju N.A.

Sa druge strane, prema zapisnicima iz Srpskog telegrafa, supruga Predraga Malog uporno tvrdi da joj se čovek predstavio kao novinar KRIK-a i da je njegovo pitanje navodno bilo „Da li ste joj (bebi u kolicima, prim. aut) majka ili sestra“.

Samo na osnovu suprotstavljenih iskaza ovo dvoje, Srpski telegraf bez ikakvih drugih dokaza i argumenata tvrdi da je N.A. slagao niz stvari, između ostalog i to da se nije predstavio kao novinar.

Zašto to tvrde, odnosno zašto bezrezervno veruju navodnom iskazu Milice Andrić, nismo uspeli da saznamo jer urednik Srpskog telegrafa Milan Lađević ne odgovara na pozive i poruke.

Novinarka Raskrikavanja je na Tviteru ranije pokušala od njega da sazna na osnovu čega su u startu tvrdili da je pomenuti muškarac novinar KRIK-a, s obzirom da je sam odmah priznao da ni oni ne znaju da li je to istina. Lađević je na to odgovorio da se čovek „tako predstavio“.

Na pitanje da li razume razliku između činjenica i tvrdnji, odnosno između toga da je neko zaista novinar KRIK-a i da se, sa druge strane, neko tako predstavlja, Lađević nije odgovorio.

Urednik ovog tabloida je, inače, na Tviteru rekao da će se javno izviniti „čim se dokaže da ovaj čovek nema veze sa vama“. To, međutim, još uvek nije učinio.
Spin koji je priču KRIK-a o korupciji gurnuo pod tepih

Podsetimo, kampanja prorežimskog tabloida Srpski telegraf i ljudi iz vlasti počela je istog dana kada je i KRIK objavio priču „Koruptivne veze: Milenijum tim ustupio audi i stan bratu Siniše Malog“, čime je skrenuta pažnja javnosti sa priče na montirane snimke.

Kao napad na porodicu okarakterisano je pisanje ovog istraživačkog portala o tome da je bratu Siniše Malog, Predragu, firma Milenijum Tim ustupila audi i stan na Voždovcu u kome je stanovala njegova devojka.

Da Vas podsetimo:  Za Radoicu Milosavljevića i porodicu Bratislava Gašića milioni iz budžeta

Milenijum tim, inače, već godinama posluje sa državom i dobija milionske ugovore – od gasifikacije opština Smederevo i Grocka, preko izgradnje stanova za bezbednjake u Nišu i Vranju, do najkrupnijeg i najkontroverznijeg projekta „Beograd na vodi“ u čijoj izgradnji učestvuju.

Predstavnici vlasti samo otkriće nisu komentarisali, niti su ga njima bliski mediji preneli. Ipak, brojni političari iz vlasti su za Srpski telegraf komentarisali inicijalnu laž Srpskog telegrafa o snimcima, uključujući i Sinišu Malog koji je, kako piše ovaj prorežimski tabloid, rekao da „novinarima KRIK-a nije bilo dovoljno što napadaju mene godinama i izmišljaju mi afere, nego su sad prešli i na mog brata, moju bratanicu Unu, i njenu majku“.

Novinari KRIK-a, kako su saopštili, jesu posetili zgradu u kojoj živi Predrag Mali, ali sa njegovom nevenčanom suprugom nisu ni razgovarali niti su je pratili. Zgradu su, kako navode, posetili da bi proverili da li Mali i dalje vozi ovaj automobil.

Marija Vučić
Izvor: www.raskrikavanje.rs

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime