VUČIĆ KUPA ŠAPIĆA U BLATU

0
465

 

U SNS nema podele po pitanju ujedinjenja sa SPAS-om. Svi naprednjaci su protiv Aleksandra Šapića. Nebojša Stefanović je proterivanje prihvatio sportski, svestan da bi mu otpor bio uzaludan. Andrej Vučić je lobirao protiv Šapića, ali nije mogao da promeni odluku svog, da kažemo, brata Aleksandra Vučića. Javno je talasao samo Goran Vesić, koji je, jedini, pokazao da ima dostojanstva.

Da bi umirio nezadovoljne saradnike, Aleksandar Vučić je biranim rečima predstavio kadrovsko pojačanje.

– Aleksandar Šapić će biti naša udarna pesnica protiv Dragana Đilasa – rekao je Vučić na sednici Predsedništva SNS-a početkom maja, kad je predložio ujedinjenje sa SPAS-om.

Lagao je i sebe i druge. U to se uverio samo nekoliko dana kasnije, kad su svi funkcioneri SNS-a dobili nalog da najbrutalnije napadnu Đilasa, tobože u odbranu Danila Vučića. Nema gadosti koju na račun lidera Stranke slobode i pravde nisu izrekli svi naprednjački ministri, plus Vladimir Orlić, Milenko Jovanov, Darko Glišić i drugi nesrećnici. Svi su se izređali, osim Šapića. I Šapić je izdao saopštenje u kome je zamolio sve političare da ne pominju nečiju decu, deca ništa nisu kriva… U lepo sročenom pamfletu, baš kao što je naučio u školi Vese Jevrosimovića, Šapić je propustio da prozove Đilasa.

Šapić, očigledno, ne može, ne želi ili ne sme da napadne Đilasa. Šapić je na političkoj sceni debitovao ulaskom u Demokratsku stranku, u beogradskoj vlasti, gde je dobio funkciju pomoćnika gradonačelnika Beograda. Naprednjaci su godinama koristili tu vezu za zajedničku kompromitaciju njih dvojice. Sad naprednjački bilteni brišu tragove s interneta. Informer i Alo su već skinuli većinu tekstova u kojima jednako vređaju Đilasa i Šapića. Na Guglovom pretraživaču ostali su samo naslovi, a izbrisani su tekstovi u kojima se opisuje “lopovsko-tajkunska družina iz DS, koja bi da ponovo demolira Beograd”, šta je “Šapić sa ocem pevao u policiji” ili zašto se “Šapić ponaša kao da mu je Novi Beograd dedovina”. Međutim, naprednjački mediji su nesposobni u svemu, pa i u autocenzuri. Isti tekstovi, koji su objavljeni, pa izbrisani sa sajta Informera, još se nalaze na sajtu Pinka, koji ih je uredno prenosio. Neki su, verovatno slučajnim propustom, ostali i na sajtu Informera. Među njima je i tekst o tome kako su Đilas i Šapić, u saradnji s Milijom Milosaveljevićem, zvanim Ktitor, “pljačkali decu”.

Da Vas podsetimo:  Makarije Sokolović: Patrijarh koji je obnovio Pećku patrijaršiju i ujedinio ceo srpski narod

“Đilas i Šapić, dok su vladali Beogradom sklopili su dil sa Milijom Milosavljevićem, po kome Grad Beograd svakog meseca do 2020. mora da mu plaća 23.710 evra za zakup vrtića u Altini (u prvih godinu dana ‘kirija’ bila čak 29.627 evra). Ktitor u gradnju vrtića uložio 1.113.500 evra, a od grada će za zakup dobiti 2.898.482 evra”, navodi se u Informerovom tekstu.

O tim navodim preciznije se odredio Viši sud u Beogradu, koji je osudio Informer da plati odštetu Draganu Đilasu zbog povrede časti i ugleda.

– Analizom sadržine spornog teksta i nesumnjivo utvrđenim činjenicama, uzevši u obzir sadržinu navedenih materijalnopravnih odredaba sledi zaključak da se zahtevu tužioca za pružanje zaštite zbog objavljivanja informacija koje nisu sa dovoljnim stepenom pažnje proverene, niti je u ovom postupku njihova istinitost dokazana, a koje su pri tom i nedozvoljene s obzirom da su uvredljive, a za posledicu su imale povredu časti i ugleda tužioca, ima delimično udovoljiti – navodi se u obrazloženju presude, koju je doneo Viši sud u junu 2019. godine.

Informer, kao i ostali režimski blatoidi, o Šapiću su pisali ono što im je naredio njihov nezvanični glavni urednik Aleksandar Vučić. Što su pljuvali, sad ližu. Kao i sve ostalo, ni to ne rade dobro.

Izvor: Predrag Popović

 

 

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime