Želite da budete zdravi i mršavi?

0
427

Ukoliko pokušuvate da liniju dovedete u red, kao i da se rešite masnih naslaga sa kritičnih delova tela, veoma je važno da smanjite broj kalorija koje unosite u organizam. Takođe, od bitnog značaja je i kvalitet namirnica koje konzumirate.

40713-hrana-580x0Tako, na primer, margarin može imati manje kalorija od maslaca – ali to ne znači da ga treba jesti. Zapravo, postoji dosta namirnica kojima nije mesto u vašoj kuhinji, već u kanti za smeće! Ali, bukvalno.

Ono što želimo da vam napomenemo jeste da sledećih pet namirnica zaobilazite u širokom luku, a saznajte i zbog čega:

GAZIRANA PIĆA – Nikako nisu dobra za vaše kilograme, ali ni za zdravlje. Sokovi sa veštačkim zaslađivačima, iako se reklamiraju kao „zdrava“ zamena za pića sa šećerom, zapravo mogu izazvati pravi haos u organizmu. Zato bi najbolje bilo da ih u potpunosti izbacite iz upotrebe, i da umesto njih počnete da konzumirate sveže isceđene sokove od voća i povrća.

HRANA IZ KONZERVE – Bilo da se radi o konzerviranom povrću, unapred pripremljenim obrocima ili paštetama, ova hrana uvek sadrži pojačivače ukusa i razne konzervanse – a o preteranoj količini soli da i ne govorimo.

PRŽENA HRANA – Niko ne može reći da prženi krompirići nisu jako ukusni, i sasvim je u redu da se ponekad malo opustite i pojedete jednu porciju omiljene pržene hrane. Ali, ono što moramo da vam napomenemo jeste da je dokazano kako zasićene masne kiseline mogu povećati rizik od razvoja dijabetesa i srčanih bolesti.

MARGARIN – Ne dozvolite da vas zavara to što je margarin na biljnoj bazi – reč je o hidrogeniziranoj biljnoj masti, poznatijoj kao „smrt za čitav organizam“. Jedini razlog zbog kojeg se ljudi okreću margarinu umesto maslacu jeste njegova cena, jer je višestruko jeftiniji, ali bilo bi mnogo bolje da jednostavno jedete manje, ali kvalitetnije.

Da Vas podsetimo:  Lepe se za prste: Sočni bataci u sosu od pečuraka koje ćete obožavati!

VIRŠLE – Pored toga što su dokazano kancerogene, viršle kao i ostale mesne prerađevine sadrže pregršt soli koja zadržava višak vode u telu. Ako zaista želite da se hranite zdravo, odmah zaboravite na viršle, paštete i salame.

M.O. / Foto: pixabay.com

www.dnevno.rs

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Molimo unesite vaše ime